View What? in a larger map

Curaţenie

Ştiţi perioada aia superbă din viaţă, când vă pleacă parinţii de acasă? Şi eşti singur aşa, cam o săptămână? Ei bine e feeric. Toată lumea este invitată la tine, cafele şi peturi de bere peste tot, scrumiere pe fiecare suprafaţă existentă (în limita stocului disponibil) şi în rest... Foamete, jeg şi zile nedormite.

Eh la mine, mâine vine mama înapoi acasă. Am fost între timp în parâng, am fost în oras până la 7 dimineaţa, am dat lan-party, toate cele bune şi frumoase.

Acum începe partea grea. Curăţenia. E momentul ăla din săptămâna "singur acasă" în care trebuie să strângi tot. Aşa că dis de dimineaţă (apropo, mă fascinează expresia asta cu dimineaţă) m-am apucat de strâns de prin casă. Mi-am pus haine la spălat am strâns din cameră etc. Acum, după vreo doua, trei ore de strâns, îmi recunosc camera. Mai am de spălat vase şi aspirat, dar cred că las pe mâine.

Ştiu că nu v-am mai scris de mult, dar nu am ştiut ce şi am fost tot timpul ocupat. În câteva zile plec la EA. Abia aştept să o revăd.

5 răspunsuri:

super-mega piszdos! hehe

~Coke

Stiu cum ii oricum cand se intorc parintii deobicei incepe cu unde imi sunt sticlele de vin, vodka etc si "de ce miros absolut toate obiectele din casa asta a fum !!?!!!??" si se termina mai greu deobicei zile dupa cand se tot intreaba unde o disparut cate o vaza, paharul sau cana preferata sau unde este perdeaua, deci multa bafta ....

:)) dupa cand ce prostie am scris

stai linistit. am facut o curatenie impecabila :)

:)) nu ziceam de alea 2 cuvinte in acelasi loc, dupa cand,....... ca de curatenie eu asa am patit