View What? in a larger map

Leapşa Mea!

Am fost inspirat astăzi, mulţumită lui Grunzi. Mi-a trimis un site şi m-am gândit că merită să fie răspândit şi aş putea face o leapşă din el.

Idea e simplă, pentru toţi cititorii:
Intraţi pe siteul ăsta şi uitaţivă în ordine la toate cele 21 de video-uri.

Apoi, dacă eşti blogger, scrie un post în care să dai mai departe leapşa asta şi să îţi exprimi în maxim 3 cuvinte (sau onomatopee, sau emoticon) reacţia la fiecare video.
Dacă eşti doar un cititor lasă un comment, în care să faci aceeaşi chestie.
Uite, încep eu:

1 - bun sfat
2 - :| omg
3 - lol
4 - >D:<
5 - brb, spăl vase :)
6 - goosebumps!
7 - :|
8 - booring
9 - true, so true!
10 - piele de gaina!
11 - 1 lacrima :|
12 - tare!
13 - auch
14 - tears of joy
15 - hmmmm...
16 - awesome! coolies!
17 - piele de gaina!
18 - yea, ok.
19 - yea!
20 - do it!
21 - never give up!

Prima tură de leapşă merge spre: Irina, Oigen, Crimson, Miro, Tony.


2 răspunsuri:

o sa o preiau maine, ca acum sunt obosita :D

1 Oare daca iti incepi dimineata cu pipon , poti face muzica?!
2 Fa drace un pai si meri futeti nevasta
3 Effing shit ... those are alot of slaps
4 Dragut tatic :)
5 Oare io iesit ceva?
6 Ce muzica de fundal la niste oameni care vopsesc un zid O.o
7 fraera
8 Nasol 2x
9 Naspa constiinta
10 Dreams... what if
11 Astia is cu gasca
12 True true asta
13 Si io am furat o data baterii
14 Mo trecut un frig :-??
15 Bad trip
16 Baietii astia , buni la toate
17 ..girls are good with sticks
18 ma abtin la asta
19 Pay attention
20 Everything connects , be fucking sure of that
21 Never give up ?