View What? in a larger map

De ce Beri Goale

Uite, verde în faţă cum a început totul. Făcusem 18 ani, vârstă aşteptată de multă vreme, şi acum puteam legal să îmi deschid un cont adsense. Vroiam să îmi pun adds pe filmuleţele de pe youtube, dar am realizat că din România nu te lasă încă. Astfel m-am gândit să îmi deschid un blog, unde să pot pune reclamele.
Aşa a început totul, dar apoi a început să îmi placă să mai împărtăşesc un gând, o imresie sau câte un filmuleţ. Am continuat să scriu şi lumea începea să îmi spună că le place blogul. Am devenit încurajat de chestia asta şi am zis să nu mă las de scris.
A venit o perioada în care nu ştiam despre ce e blogul meu defapt, şi am vrut să îl las în paragină, dar apoi mi-am dat seama că defapt asta înseamnă Beri Goale.


7 Lucruri care definesc Beri Goale

  1. Sunt discuţiile şi ideile care îţi vin în timp ce povesteşti cu prietenii, şi când faci asta
  2. nu ai o temă anume. (abordezi mai multe subiecte, nu te axezi pe unul)
  3. Viaţa din jur este tema, doar că privită printr-o
  4. aură pozitivă şi energică (vezi efectele berii).
  5. Beri Goale e text sintetizat din
  6. toate berile şi dozele golite de mine şi de alţii.
  7. O publicatie cu Creative Commons License


7 lucruri care NU definesc Beri Goale:
  1. Un blog filozofic sau sumbru.
  2. Locul unde îmi vărs eu amăraciunile sau
  3. scriu doar despre ultimele lucruri apărute în IT, muzică etc.
  4. O publicaţie de 2 bani precum revistele unde
  5. este prezentat doar scandalul.
  6. Un blog fără cititori sau un
  7. loc care să nu îţi placă şi în care să nu revii cu plăcere

8 răspunsuri:

ok hai ca am chef sa iti dau un feedback la blog:
1. lipsesc pagini. as in nu e destul sa ai doar pagina principala, in care apar posturile, mai ai nevoie si de alte pagini in blog cum ar fi "despre mine",... de exemplu postul acesta cu ce e si ce nu e berigoale ar fi trebuit sa intre acolo, nu ca un post general care cu timpul nu va mai fi citit
2. noua tema e excesiv de derutanta. cand vreau sa dau commenturi, obisnuiam sa ma uit sub post. acum e sus, scris mic, parca e facut in graba. inainte era mai user friendly, parca nu arata ca un blog facut de un 13 ani care a descoperit si el tastatura si are multe de spus
3. posturile, dupa cum ai spus si in acest ultim post, au caracter general. atunci scuza-ma, dar ce cauta asta ( as in the last post) aici?
4. daca pretinzi ca berigoale are cititori multi atunci verifica-ti din nou statistica. daca nu ma insel, nu sunt chiar atat de multi. poate pentru ca nu au ce comenta, posturile tale avand un aer prea de "infine, am zis ca n-am avut ce altceva sa scriu". nu cred ca ideea unui blog e sa scrii ca ( vezi punctul 3)
5. tema, ca asta ma enerveaza la culme, e un NO-NO. parca nu se leaga deloc cu subiectul principal, nu iese cu nimic in evidenta. e monotona, si nici un banner picat din ceruri nu ar salva-o. are culorile de fundal ca un pergament sau caiet de pe vremea lui ceasca, background deja folosit extrem de mult ( cred ca e deja setat ca template la majoritatea siteurilor care ofera modalitatea sa iti faci blog )
6. nu promova mediocritatea, iesi din standardele bloggerului de duzina. sau dupa cum stim amandoi cine/ce a spus, "aim to misbehave". nu pune reclame daca nu crezi cu adevarat in ele, nu posta doar ca sa ai posturi, nu cere sa faca comentarii sau sa voteze la polluri daca nu le-ai dat un motiv ( sau macar baga si tu un subiect care e demn de comentat).
7. am inteles ca nu vrei sa faci un blog it, in care sa prezinti ultima placa video, etc. bine frate, dar atunci baga-mi si mie o stire pe care dupa ce o citesc, sa zic ca moama asta nu o stiam. recenzile de concerte sunt subiective si apleaza la un public extrem de restrans, mai ales la cele care mergi si tu. inteleg ca vrei sa promovezi formatii locale, jos palaria!, doar ca nu e suficient.
8. tot spui de motto, si mi-ai dat ieri unul posibil. nu il voi posta aici, dar iti spun sincer ca nu imi place. un motto pentru un blog nu este la fel cu un motto pentru viata de zi cu vi. trebuie sa fie un tag line, ca si la filme. ca dupa ce am iesit, sa imi aduc aminte de el. oricat de idiot ar suna, daca e ceva care sa imi aduca aminte de site, care sa ma faca sa zic "hai sa vad ce a mai scris", atunci ai castigat. ( vezi Transformers: there is more than meets the eye. )
9. link exchange. nu sunt eu blogger, dar din cate stiu este benefic. dar poate si sa doara. daca la inceput o faci ca sa afle lumea de tine, dupa aceea fi si tu mai selectiv. de la tine am aflat de dl habar-nam cum, ala cu 'enspemii de feluri de bj, kkt, bla bla. marfa blogul, il citesc. invata ceva de la el.
10. ai auzit de youtube? sau de alte n situri de genu. eh daca da, atunci fa bine si gandeste-te ca 99% din blogeri posteaza linkuri de acolo. mi-e sila de aia 99%. ala 1%, restul, tot aia face. numai ca posteaza ce a facut EL, nu ultimul clip de la undeva in balcani. fi creativ, inventeaza si tu ceva.
11. scrie corect! nu ma refer la diacritice, alea sunt "infine". de ex in postul "Eurovision 2009 - Balcan Girls", cuvantul "balcan" se scrie cu "k". daca tot il comentezi, fa-o bine. arata mai bine, da mai bine, arata ca te-ai si documentat in prealabil, si ca nu esti si tu unul din cel 10000 de bloggeri romani care vor sa zica ca e "moooarfa melodia mancatziash, doar ca n-am castigat ca ne-o f*tut altii!"
12. ultima, promit: feedbackruile se cer cand ai un produs care merita feedbackuit. cand e "cah", nici un banner si un intro in flash nu face diferenta.

nu am spus-o cu rautate.

multe bafte domnu'.

mircea, esti extrem de dur. nu uita ca beri goale e inca mic copil, desi cu aspecte de "mare" - ma refer la vizitatori si la viteza cu care a fost promovat. Sunt de acord ca ar trebui sa mai lucreze la continut, dar dupa cum zicea chiar el, Garby nu e omul posturilor lungi. Cat priveste partea grafica, vom lucra la un template calumea, vom testa si vom stoarce totul din interfata, astfel incat sa fie mai mult decat user friendly, dar toate astea DUPA bac.

cred ca l-ai criticat foarte aspru, ceea ce nu ii poate prinde decat bine. You get the thumbs-up for that.

Ca sa raspund postului, dear Garby, cred ca ar trebui sa spui tuturor despre "ideea" care a precedat nucleul Beri gOale. Ceva legat de blogul meu :-"....

~Cola

meeh, ce a scris mircea m-a ajutat din unele puncte de vedere, unele le-am schimbat, altele le voi schimba si unele is eronate. nu vroiam sa ma apuc de comm da daca a dat drumu ale, hai sa o fac.

1. pagini nu imi permit de pe blogger, decat sa pun link list, pentru care am nevoie de http://...-uri care sa le pun la legatura. Si aia nu pot face decat facand posturi. Erau deja sus puse da nu era schimbat inca fontul, 3 butoane dintre care unul cu "despre beri
goale". Acel link va face referire la postul asta, si postul asta va fi incet ingropat in arhiva, fiind accesat doar de acolo.
2. eu am incercat si n-am reusit sa mut butonu ala, sper sa reuseasca timo si atunci totu v-a fi bine, in rest tema ii faina.
3. am spus ca vor avea teme generale, adica nu ma voi fixa doar pe o singura tema gen it, sau muzica, asta nu ma opreste sa fac posturi si pe temele alea.
4. am zis ca nu e blog fara cititori, sunt bloguri care nu is citite de nimeni, spre deosebire de am, trafic ok. si creste incet incet.
5. uhm backgroundul mi se pare ok. e hartia in care isi duc ameriicani alcoolul pentru mine asta reprezinta. nu imi voi pune masa, ca pot sa iti dau si eu nspe mii de bloguri cu bgu ala. Is niste bg-uri des folosite pentru ca nu sunt complicate si arata cat de cat a 1 singura culoare si asta le face sa nu fie obositoare.
6. nu am reclame in care nu cred. si nu v-am certut comentarii il ultima vreme si cand v-am cerut commuri aveati la ce da. si daca am spus sa votati la poll cred ca era explicita intrebarea e acolo.
7. ma bucur ca iti place ca promovez trupele, ca si mie imi place sa le promovez. E un blog cat de cat personal, de opinie de acea cea ce scriu e subiectiv. In rest stirile wow nu le pot fabrica chiar asa usor, eu le pot doar citii si transmite mai departe. "news is just ond news to new people".
8. asta era o chestie care team intrebat intre 4 ochi m-am razgandit oricum.
9. :| nu inteleg cu ce am gresit. dl bolog era
10. in vara voi face si eu movies cand am vreme, pana atunci tin sa iti arat daca vad un film fain.
11. multe greseli mi le gasesc, unele le omit, asta e sfat bun si o sa incerc sa fiu mai atent la posturile PE care le scriu.
12. (ce bine ca e ultimul ca ma doare mana) merci de feedback.

mda... stii eu te am deja la blogroll... te vei gasi sub denumirea de "Beri Goale" pe pagina "Za Blogroll"

@bolog, eu m-am uitat la linkexchange si nu m-am vazut. merci :)

draguta caracterizarea :) ma bucur ca mi-ai propus link exchange-ul, pentru ca si blogul meu functioneaza tot cam pe aceleasi principii :P

Salut , merci foarte mult de sfaturi si ma bucur ca ti-am gasit blogul. Este foarte bun si sper sa am timp sa il urmaresc de acum incolo.

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro