View What? in a larger map

Regulile Domnului Marius Comşa

Domnul Marius Comşa este un profesor deosebit de talentat în cea ce priveşte dăscălitul şi istoria. Am avut superba şansă să fac parte dintre elevii lui. Şi eu şi Gorgan.

Azi pe la 6:19 am, când mergeam acasă şi luam primul autobuz, a venit vorba de Comşa, de la o discuţie pe baza numărului 3. Nota de cinste pe care o primeai la ora de istorie dacă te prezentai la test şi nu scriai nimic.

Apoi mi-am adus aminte că, în timp ce îmi făceam ordine în dulap acum câteva zile, am găsit un caiet de la ora sa. Un lucru celebru la Marius Comşa era setul de reguli pe care le impunea, şi care erau scrise la începutul fiecărui caiet complet. De dragul lumii şi al amintirilor le voi copia:

REGULI DE DESFĂŞURARE A ORELOR DE ISTORIE
1. Istoria este o materie de bază în Liceul de Informatica aflată la mare cinste.
2. La orele de istorie sunt obligatorii manualul şi caietul. Lipsa lor atrage grave sancţiuni
3. Pregătirea orelor de istorie începe obligatoriu cu manualul şi se continuă cu caietul. Neglijarea manualului este o gravă greşeală care atrage depunctări serioase
4. Ascultarea şi evealuarea se fac oral şi în scris. Numărul extemporalelor este nelimitat. Cele din recapitulare se anunţă cu o oră înainte.
5. Curiozitatea este caracteristica omului inteligent şi de aceea se acceptă toate întrebările legate de subiectul predat.
6. La orele de istorie nu se poate "supravieţui" fără un pronunţat simţ al umorului.

Asta dicta stimatul Marius Comşa la începutul fiecărui an. Era un om genial.


Sfatul săptămânii: "Când îţi dai seama că viaţa nu e roz şi că defapt totul e doar gri, ai grijă să observi că sunt multe nuanţe de grii, chiar şi roz."
24 .. o zi cu noroc.

14 răspunsuri:

tare proful tau :) si eu am avut unul bun, dar sever si desi nu credeam ca ii voi duce lipsa prea tare, parca deja mi-e dor de tot stresul de la orele de istorie :))

ESTE* un om genial!

Proful meu de istorie avea doua reguli carora le zicea articole.
art.1. Profesorul are intotdeauna dreptate.
si
art.2. Atunci cand profesorul nu are dreptate, se aplica articolul 1..!! :))

ai o leapsa la mine pe blog, daca vrei sa o preiei ;;)

aa, apropo...pe cand un nou Vlog? :D ca mi-am amintit acum de cel din iulie :P

as mai adauga o vorba de-a lui Comsa, o vorba pe care putini au ocazia sa o asculte din doua motive: 1. nu sunt fete; si 2. nu au predat un extemporal gol. Iar aceasta este:
"Doua lucruri in viata imi plac goale: extemporalele si femeile."

:)) da, am uitat de aia simina

Intradevar un om genial

Pana si acum,in anul scolar 2009-2010,domnul profesor are aceleasi reguli.

ce clasa esti alexandra?

intradevar e un profesor foarte bun. La inceput il consideri rau dar cu timpul iti dai seama ca e un om minunat

Sa nu uitam de:
"Băieţi , pentru voi sunt Angelina Jolie , iar , fetelor pentru voi sunt Brrad Pitt".Care a zis-o în 2010.

Stiu cum e domnul profesor de aia storie de la Liceul de Informatica "Tiberiu Popoviciu" deoarece si mie imi este profesor de la inceputul anului scolar :) E un om foarte de treaba.:)

Mi-a fost şi mie profesor, am terminat acum 3 ani liceul, dar încă mai am regulile scrise în caietele de istorie. Un om cu un deosebit simţ al umorului. Un profesor pe cinste.