View What? in a larger map

AIESEC experiențe noi

Uite că am scris și eu un post, după mai bine de o lună. Un post foarte informativ în care vă povesteam despe Lună și desper NASA și alte lucruri mondene importante și de actualitate și în schimb am primit 12 vizitatori.

Poate ați observat s-au poate nu, că blogul ăsta ori despre ce ar vorbi, îmi cam urmărește îndeaproape viața și experiențele prin care trec eu. În ultima vreme, pentru că nu v-am mai scris nu înseamnă ca am fost mort sau am prins și eu gripa porcină. Motivul pentru care am fost absent a fost că în viața mea au năvălit o groază de lucruri noi, pentru care am avut nevoie de puțin timp, ca să le asimilez și să mă obișnuiesc cu grandoarea lor.

Eh, și încă nu v-am zis nimic despre AIESEC. Despre asta trebuia să vă scriu lunea asta, dar am fost prea leneș. Acum promit că mă revanșez și vă povestesc ce era de povestit la începutul săptămânii.

Povestea începe în 2008 când am participat ca liceean la un program numit Word Citizenship 2008, organizat de AIESEC. Atunci am aflat ce înseamnă AIESEC și cine sunt ei. Cel puțin așa credeam. Știam pe vremea aia că AIESEC este o asociație internaționala de studenți foarte cunoscută care te pregătește să devi un om mare, ajutându-te să te dezvolți personal și să îți întărești calitățile.

Am așteptat să devin student și am aplicat și eu în rândul celor din AIESEC și am fost acceptat. Iei! La o săptămână după ce am intrat a fost organizat RTS-ul.(Regional Training Seminar)

Am spus că nu ar trebui să lipsesc de la acest seminar așa că mi-am luat mâncarea de la gură am pus bani jos și am plecat cu ei. La RTS am fost 3 Comitete Locale, Clujul, Tg. Mureș și Sibiu. A durat 4 zile și 3 nopți de petrecere. Aici vine momentul clișeeic (dacă există cuvântul) în care vă spun că nu pot să scriu și să descriu în cuvinte cât de superb a fost. Și e adevarat, nu vă pot descrie distracția și emoțiile pe care le-am simțit acolo, dar vă pot spune ce am făcut în mare.

Am cunoscut oameni interesanți și deschiși, din încă două orașe. M-am distrat cu ei, și am ajuns să văd ce înseamnă unitatea a 3 locale, care se susțin între ele și care până la urmă au fost aduse laolaltă de prietenie. Au fost jocuri multe, unele interesante alte distractive, care te-au pus să gândești sau care te-au făcut să îți descoperi calități pe care nu credeai că le ai. Am povestit deja de prea multe ori experiența mea de acolo și acum parcă nu mai am răbdare să o mai scriu încă o dată. Dar cam la asta se rezuma.

Acum întors în Cluj, fac parte dintr-o echipă împreună cu care lucrez pe un proiect OGX Blog Cluj. E incredibil câte idei noi pot să vină la crearea unui blog, când lucrezi într-o echipă. Va fi un blog informațional, care se va adresa membrilor AIESEC, dar o să vă dau și vouă linkul să ma dau mare.



8 răspunsuri:

un lucru cu a carui grandoare sper sa te obisnuiesti cu timpul este cuvantul "absent", in loc de apsent. sper ca dupa o luna sa asimilezi acest adevar, pisi

merci mult pis! o sa schimb

pisi? wtf?:))

ne bucuram sa citim ce sta scris de tastatura ta!

~ColaDeSarbatori la 2,5L

La cora e promotie 2x2l Coca Cola.

welcome back Cola >:D<

just brightened my day... *hug*

by the way, cum iti merge cu clicku pe reclame?
”Cola

19,28 US$ din adsense pana acum. deci merge incet. dar merge

felicitari ca ai intrat in AIESEC:) mai ales in AIESEC Cluj-Napoca:)
ne bucuram sa mai avem un blogger intre noi.:P banuiesc ca ai fost alocat pe comm (cum de nu ai venot la intalnirea de miercurea trecuta?:P)

nu am intrat pe comm, am intrat pe TM si OGX