View What? in a larger map

Două aniversări

Azi e o zi specială. Azi, trec 11 ani de când ultimul zeu a fost creeat și mă refer aici la adevăratul zeu, zeul GOOGLE. Cel ce e peste tot, știe tot, face tot și gândește tot.
Și cea de a doua aniversare e de 90 de ani. Mai exact 90 de ani de când a apărut un vis, o idee, care a mișcat inima clujenilor, le-a dat viață și i-a împins mai departe să facă lucruri mărețe. 90 de ani de când există Universitatea Cluj.

Cu prilejul aniversării de 90 de ani pe platoul de la sala sporturilor a fost organizat un festival foarte, foarte tare.
Ieri au cântat The Mushroom Story, Luna Amară, Compact și încă ceva formație care au băgat coveruri de la Metallica la greu. Muzica nu s-a oprit niciodată. După fiecare formație care termina de cântat, era din nou rândul publicului să concerteze.

Materialul nu este de la festival, dar asta cântam și asta se auzea în jur. Cum n-am avut nimic de filmat ieri și încă nu au apărut filmări v-am arătat filmul ăsta. Mie unul mi se face pielea de găină când mă uit la el.

În altă ordine de idei, vroiam să vă invit și pe voi, restul care nu ați fost ieri (deși a fost al dracului de multă lume cunoscută) să veniți astăzi pe platoul de la sala sporturilor, unde va fi concert Altar, Vița de Vie și Personal.

Și țin să felicit un blogger drag de al meu și suporter al universității: Crimson! Pe care am întâlnit-o ieri la concert. Și cu care sper să mă întâlnesc și azi.