View What? in a larger map

Seriale

Cu siguranţă fiecare dintre voi se uită la cel puţin 1 serial. Sunt alţii ca şi mine, care urmăresc chiar mai multe, şi sunt câţiva care le ştiu pe toate. Cine n-a auzit măcar o dată de Lost, 24, Prison Break, The OC, Supernatural, Smallville, Monk, House MD, Gray's Anathomy, etc.

Dar întrebarea este: Ce face un serial să fie bun? Eu unul ştiu că mă uit cu mare poftă la orice serial, care prin şiretlicuri inimaginabile te face să trăieşti acţiunea. Să râzi când ei aplaudă furtunos, să te întristezi când unul dintre personaje moare, să stai cu sufletul la gură pentru următorul episod.

Dacă vă uitaţi la seriale de pe net, probabil că ştiţi că acum este anotimpul seriilor noi. Show-urile de vară se termină, şi serialele care până acum au luat pauză reîncep şi o data cu ele şi altele noi.

Am dat cu ocazia asta de 2 seriale care mi se par bune: Defying Gravity şi Hung. Vi le recomand, până aici au ieşit ok.

Alte seriale frumoase la care ÎNCĂ mă mai uit: Supernatural, Dexter, Mental, The Mentalist, Lie to me.


20 răspunsuri:

OH! Fix la corazon o nimerit postu asta! Nu puteai pune cv mai interesant... Am putea chiar sa facem o dezbatere: care-i serialu tau preferat si de ce? Asa un debate, (more like a brainstorm) de ce ala si nu alalalt? ;))
Eu inca urmaresc serialele consacrate, Grey's Anatomy in special,Heroes, House, Prison, Lost,Nevestele.., True Blood, Eureka, etc, incerc sa mai umplu din goluri, sezoane lipsa s.a.m.d. Mersi totusi de propuneri pt ca aveam nevoie de ceva prospaturi.
Ce face un serial bun? sau mai bine zis..de ce ma uit eu la un anumit serial?
In primul rand subiectul/the plot trebuie sa fie interesant. Cel mai bun exemplu e Eureka: un oras plin de genii, insa doar un serif prostut (streetwise ar fi cuvantu) poate rezolva incurcaturile provocate de acestia. mai adaugi un pic de romance si te-ai facut cu un serial ca lumea. Apoi actorii. Trebuie sa fie buni, sa joace rolul unor personaje interesante si credibile(Prison Break, House).
Trebuie sa arate bine..(Heroes - Milo Ventimiglia, Hayden Panetierre; Grey - Patrick Dempsey,Katherine Heigl, Prison - Wentworth, etc.):P
Trebuie sa aiba umor...(House, Friends :P ).
Personal ma mai intereseaza si recunoasterea serialului, daca a primit vreun premiu sau cv, ma uit sa vad de ce, daca nu ma uitam deja la el.
In mare cam asta ar fi, dar.. we've barely scratched the surface, cum s-ar zice.

Ok ok, nu am mai scris de mult un comentariu pe aici. Cand ma uit la un nou serial trebuie sa imi placa cum e filmat, personajele si storyul, bineinteles. Hung nu imi place. Are actori urati, filmat prost, mi se pare mediocru. Si din pacate nici funny. Nu e genul meu de umor, oricum. Poate ca se simte undeva pe acolo un buget mai redus, zici ca e indie. Defying Gravity e cu siguranta un serial de viitor, are absolut tot ceea ce caut. Pana acum nu m-am uitat la Grey's Anatomy - povestea mi se pare muuult prea de fete. House imi place ca e personajul acela gen Sherlock Holmes a medicinii, un om machiavelic cu un umor negru. My type of fellow, si deaia are si succe.
Heroes nu imi place, nu stiu de ce. Nu imi place.
Supernatural imi place pt ca.. deh. DUH! Cool story, guns, cars, demons, fightin, chicks. DUH!
True Blood e mult prea vulgar si pt un film cu vampiri. Si accentul alea prea southern ma face sa cred ca ma uit la un film cu retardati.
A aparut un nou serial cu vamipiri, ceva gen The Vampire Diaries. E total stupid. Lame si foooarte prost. Idiot. Bleah. Next.
La Lost sunt curios ce mai scot, asa ca nu ma pronunt.
Cam atat. Bafta

eu ma uit la Gossip Girl, e destul de bun :P

Check out Californication... ii super tare serialul, mori de ras la el:>

:D Scrubs merita vazut .... si are o gramada de premii la activ ..de asemenea mi a mai placut Dresden 's files -din pacate advertising nu e punctul meu forte :))) asa ca sper sa va fi trezit interesul macar denumirile:)))

@Mircea: Si eu ma uit la Gossip Girl :)) In fine, e normal sa ti se para "fail" pentru ca nu stiu cati baieti se uita la Gossip Girl si le si place.
Mie mi se pare ok :).

Oricum, ma uit si la Heroes dar de la sezonul 2 se cam strica tot. Se complica prea mult :)) si apar prea multe personaje din toate partile si nu mai intelegi nimic :).

In schimb, un serial la care ma uit si-mi place foarte mult este How I Met Your Mother :)
Ala-i chiar fain.

Si mie imi place Gossip Girl..!! :)
Imi place mult True Blood si How I Met Your Mother.

Am avut si o tentativa de a ma uita la The Vampire Diaries, dar nu imi place.

Ce scumpi sunteti toti, asa imi place cum ati inceput o data in viata sa comentati intens. parca mi-am facut un forum ! bagati mare

heros e nashpa pana la sfarsit
gosip - e prea barfa
scrubs tre sa il vad

@ Itzu tu hai la culcare ca ai scoala maine.

@Mircea: oh shut up! :)) Nu vrei eventual sa ma intrebi daca mi-am facut si temele??

@itzu ai de capu meu, de neconceput ca la ora asta ar mai trebui sa te intrebam asta. Temele trebuiau sa fie gata demult

@Itzu: da, ai prefecta drepate. ai temele facute?

:)) o doamne, o sa-mi fie mila de copiii vostri !

hehe :P sa iti fie, dar dupa ce ai temele facute. pana atunci ai treaba :P nu ai timp de mila :))

Lăsaţi că şi le face în weekend! Nu fiţi răi! :P

http://domnubolog.blogspot.com

Scuza-ma pentru comentariul dinainte. Am dat copy paste din greseala. Te rog sa-l stergi.

Domnule,m-am mutat pe http://oigen.info

Te-am trecut in blogroll, astept sa ma treci si tu. Multumesc

Link: http://oigen.info
Nume: Oigen's Blog

Spor la blogarit

Exact! :)) Multumesc L'anonyme. :)

House e inca number one... a se citi primul post al lui Mircea;
in rest, am avut o tentativa de a urmari Grey's Anatomy, dar m-am plictisit. Nu imi place Flash Forward, dar vi-l recomand celor ce va place Lost;
Milenium e un pic mai vechi - si aici ca sa trezesc interesul, povestesc - inainte de 2000, oamenii credeau ca se va sfarsi lumea in noul mileniu blabla. Povestea filmului are ca pers principal, un detectiv care rezolva niste crime si are puteri paranormale.
Momentan nu-mi vine nimic altceva in minte, decat cele enumerate, cam lame dar noah. As vrea sa se mai filmeze Xena sau Hercules, imi placeau mult cand eram copil.