View What? in a larger map

Pe băncile facultății

Pe băncile facultății e plin de desene. Cam atât de pe bănci. Și ar mai fi de spus că cele din amfiteatru Mărgineanu sunt cam mici pentru mine.

Dar în rest, mare veste mare, acum vă scriu după 8 ore de cursuri și semninarii și respectiv 4 ore de stat în pat și lenevit.

Cum arată viața mea de student: Dimineață îmi fac o cană mare de cafea. Apoi, tot dimineața mă mai pun să dorm, știu căoricum cafeaua nu își face efectul. Mă trezește apoi colega cu telefonul matinal. Îmi mut cafeaua în sticla de dorna de apă plată, mă îmbrac și ies. Intru înapoi în casă ca mi-am uitat mâncarea. (bine că mi-am amintit, că altfel aș fi murit)

Ajung la facultă și realizez că am venit la faculta greșită. Nu aici am cursuri. Trist, dar găsesc oricum locația bună înainte de curs. Apoi începe desenatul activ în timp ce ascult lectorul pasiv.

Cam atât după prima zi. Ah, da și un pui de somn în ultimul seminariu.

Mâine, am tot 8 ore. Ziceți un Tatăl nostru. Nu, nu pentru mine. Pentru Horry: el are 6 ore de mate și 2 de info.

Sfatul zilei: Nu dormi la cursuri/seminarii pe brățară; îți lasă urme vizibile pe față.



5 răspunsuri:

ooo ce fain e la tine la faculta!:) Nici nu mai trebe sa dormi noaptea! Iti iei perna si din janis nu te mai duci acasa, te poti duce direct la culcare, adica la cursuri!
pe bune acuma..Ia vreo 3 energizante inainte!;) Du-ti si ceva hartie sa joci avionase! :P Spor la cursuri!

nu beau energizante din principiu, cafeaua ma ajuta destul, si nu prea pot dormi tot timpul. azi de exemplu au fost inchise salile am facut doar juma de ora de curs. in rest m-am plimbat :))

bucura-te ca te trezeste colega ca altfel ti-ai dormi facultea :)))))

Subscriu la ce zicea Alix si adaug: ... si viata.

hai ma! lasati-ma ca nu dorm chiar TOT timpul