View What? in a larger map

Pierdut fan, ofer recompensă

Da, eu, Gârby de la Beri Goale, am pierdut un fan. Şi tot speram să se întoarcă singur/ă, dar până acum nu am avut noroc. Este vorba de L'anonime. Un comentator foarte drag mie. Cine îl/o cunoaşte şi îl(o) face să revină, va primi drept recompensă, mulţumiri publice într-o manieră interesantă.

Nu vă las postul doar cu atât, vă mai dau şi 2 linkuri pe care eu le consider interesante: link 1 şi link2(da-ti refresh şi citiţi ce scrie jos pe pagina)



5 răspunsuri:

ma gandeam ca tu stii cine e L'anonime :O

nu, chiar nu stiu, dar imi placea cum comenteaza

OMG!! =)) ma simt onorata.. :(( Nu pot sa cred ca mi-ai simtit lipsa ;)). Eu ti-am comentat postul anterior si doar acum l-am vazut pe acesta..:P vad ca am pierdut multe..Ei bine..L'anonyme is back in town! :P si o sa mai trec p-aici daca mai doresti opinia mea ;) ma bucur enorm ca mi s-a dus dorul :)!

era special conceput ca sa te simti onorata. acum ca te simit bine, poti sa iti cer si idu? vreau sa stiu cine e l'anonyme.

oricum glad your back

Ei..las' k mai revin eu cu comentarii, nu scapi de mine asa de usor :))
Distractie placuta la mare! Si felicitari pt intrarea la faculta! ;)