View What? in a larger map

Auci !

Mi-a trecut prin oase.





12 răspunsuri:

impresionant..!!
dar oare cati oameni ar fii cu adevarat in stare de asa ceva?

Aoleu. :( de ce trebuia sa-mi amintesc. Ce trist.

prea trist, dar in acelasi timp atat de frumos...

frumos pe dracu. crede-ma! NU ai cum sa zici ca asa ceva e frumos decat daca esti bolnav la cap stiu din pacate din experienta proprie.

Jade, imi pare rau :( si pentru tine si pentru surorile tale :( probabil trebuia sa ma gandesc inainte :-<

uhm sincere scuze tuturor, chiar si mie :|

Hey nu-ti cere scuze ca nu ai facut nimic rau. Asta e viata. Cancerul exista si in zilele de azi din ce in ce mai multi oameni se imbolnavesc doar ca nu inteleg cum a putut duduia de mai sus sa zica ca e frumos. Ma nene e al dracului de trist orice da nu frumos. Ce e frumos sa-mi zica mie. Habar nu are ea ce inseamna sa nu mai ai par in cap si etc..
Frumos? Mie mi-au dat lacrimile instant. E zguduitor nu FRUMOS.

Adica comentariul ei e ceva de genu :"hai sa comentam ca sa ne aflam in treaba" . Pff...sa gandeasca inainte sa comenteze asa de dragu' de a scrie pe ici pe colo.Iarta-ma ca am comentat eu atat dar pur si simplu nu mi-a venit sa cred.

poate, se referea la faptul ca gestul fetitei a fost frumos!:)

abia acum am vazut ce a provocat comentariul meu :( imi cer scuze, chiar nu am vrut sa fie inteles asa. avea dreptate Catallina, ma refeream la ceea ce a facut fetita. inca o data, scuze!

Jade imi pare sincer rau pt tine, dar totusi Irina nu s-a referit la boala, e impresionant gestul fetitei, nu cred ca e nevoie sa o faci nebuna dooar pt ca ei i s-a parut frumos gestul...
Imi cer scuze daca jignesc in vreun fel, da tu cum crezi ca se simte ea cand vede aceste mesaje

a fost o reactie de moment, problema s-a rezolvat, :) nimeni nu e nebun aici. decat eu.

Imi pare rau daca s-a suparat Irina, da, gestul sa zicem ca e frumos - poate nu-mi pot eu stapani emotiile cand vad asa ceva. As fi vrut mai degraba sa vad gesturi frumoase intre copii care isi impart jucariile sau nu stiu...