View What? in a larger map

Subiectele de matematica din 30 iunie 2009

A fost un weekend de pauză, între examenele de Bacalaureat, un weekend numai bun pentru a te relaxa sau, în cazul altora să mai înveţe una, două. Unii au fost la ştrand, alţi prin oraş, unii au învăţat, alţii au dormit, dar acum totul e gata.

Începe cea de a doua săptămână de Bacalaureat. Nu vă simţiţi defavorizaţi cei care nu daţi din matematică pentru că eu am să scriu doar despre asta. Voi aveţi noroc, nu noi.Matematica, M1, subiectele pentru anul 2009, pentru examenul de Bacalaureat din 30 iunie 2009, nu v-or fi deloc mai uşoare. Singurul lucru care mă mai linişteşte e că sper să aleagă un subiect drăguţ. Majoritatea subiectelor se compensează, adică dacă au partea 1 grea, partea a 3 are vreo 3 subpuncte care sunt banale, şi invers.

Eu unul încă sper la 5-ul ăla. Nu ştiu ce formule să îmi recapitulez pentru bac. O să mă apuc de derivate şi integrale, apoi distanta de la punct la dreapta si toate cele.

Dacă ştiţi cumva de la cineva cam ce o să pice la Bac la matematica în 30.06.2009 lăsaţi un comment aici.
LE: Uitaţi-vă aici!

13 răspunsuri:

eh, eu nu mai am treaba cu mate din clasa a X-a, asa ca stau foarte linistita :-j l geografie e usor, mai ales daca inveti pe parcurs, ceea ce eu nu prea am facut :)) oricum, sigur o sa iei mai mult de 5. si sper ca si eu :))

"(nu) v-or (fi cu nimic mai uşoare)" Garby...daca ai scris asa shi la bac, la romana scris...:)) o sa vin sa te sustin shi in toamna>:D< ca o amica buna ce sunt:)))) Vaiiiii...:))) ai trecut pe la orele de romana...k mine , de altfel, adik deloc:))Traiasca Hard-u`!:))Nu?

am reformulat intr-un "nu vor fi deloc".

Cred ca asta va fi ultimul post legat de subiectele de bac...:P (banuiesc ca la specializare nu ai stress, daca dai din info :p sau la ultima proba). Mai repeta ceva formule/probleme de la vectori, unele sunt chiar nashpa. Teorii ale conspiratiei sunt destule, am vazut la romana... in final e bine sa mergi pe cunostintele tale (sau pe intuitie, daca astea te cam lasa :P). Incerci ceva acolo.. ceva cu 7.. sau cu 4..sau intre.. mai mult nu vreau sa divulg :P.
BAFTA MULTA si Doamne ajuta! (sa pice un subiect usor!;)

offff l'anonime, numa neai bagat in ceata. o sa mai fie posturi cu bacu, merge la seo

Ioooi, imi pare rau :(! Nu asta era intentia... Defapt.. chestiile cu 7 sau 4 is pt ce variante ar putea sa pice... (4 la unitati sau la zeci) :D. Stai linistit ca o sa fie bine!;) Dora esti copil destept...
Si daca media de la bac nu prea conteaza... n-ai niciun motiv de ingrijorare, 5-u sigur il iei! ;)) (sau nu? :P )

pai aia ii sa il iau, ia da-mi tu mie add pe vladgirboan ca de mult vreau sa te cunosc.

Ahammm Nu aveai de invatat? ;)) Vorbim noi dupa bac... mai sporesc putin suspansu...
Ce farmec ar mai avea comentariile mele daca ai sti cine sunt? (nu ma mai stii, oricum :P)

nu, dar detii o informatie pe care vreau sa o aflu >:)

daca ai scris "nu ma mai stii " isi va da seama :).dar oricum, interesant de aflat cine e L'anonyme

numai bine:)

pai da dar daca avem ghinionul sa ne extraga subiecte grele la toate 3? atunci sa vezi :)) oricum mie mi-a zis proful ca nu o sa se extraga din toate variantele, ca cele mai grele vor fi excluse..!! apai nu stiu . . . vom vedea :) oricum si in fata si in spate am m2 si eu dau m1 deci nu am pe cine sa ma bazez . . . poate doar pentru cate o formula ;))
succes ..!!

cik vin subiectele in ordinea asta.. 6, 87,72/73.. da crek ii iara duma ca shi la romana

Nu detin nicio informatie vitala, doar intuitie. Am auzit si eu din anumite surse ca ar fi ceva cu variantele enumerate de Skippy .. nu ma bag... ar face bine sa
fie pe bune :p. Succes tuturor p maine... :)