View What? in a larger map

Angels and Demons

Îngeri şi demoni, varianta Gârby. Acum mi-e stricat laptopul, cu windowsul în paragină şi toate cele, aşa că nu mai îmi merge nici After Effects-ul. Dar conform reguli cu: "asta fac după bac", las şi eu reformatarea Windowsului până după bac.

Eu înainte, m+am apucat să fac tutoriale pentru after effects ca să încep să fac efecte speciale pe filmuleţe. Ei bine m-am deprins cât de cât cum se face.
Ţin minte că eu eram foarte încântat de 2 efecte care mi-au ieşit mie, şi care trebuie să vă mărturisesc, au fost chiar primele filmuleţe pe care le-am editat cu AE.

Acum 5 minute am dat de un alt film, care zic eu, a ieşit mult mai bine. Sunt scurte toate, aşa că uitaţivă la toate până în capăt.





Şi pe care l-am găsit acum:



6 răspunsuri:

foarte tari filmuletele :))

bafta maine :P

Where's the angel? (poate o poza cu oly?:x)
foarte funny-idiot ultimul filmuletz ;)) restull... Hard memories :)

@irina merci bafta si tie

@cola titlul era seo, poti sa zici ca eu sunt ingerul, desi e putin degradant sa imi spui mie, unui zeu ca sunt inger, dar te las azi :))

Ce tari sunt filmuletzele! Asemanarea dintre tine si cel din ultimul filmuletz e ...izbitoare=)) Sa nu te superi..:P stii k glumesc:D...

eu sunt in filmulete, doar ca sunt editat

dude...faci greselile intentionat? doar sa ma enervezi pe mine??

demons nu deamons

p.s. :P