View What? in a larger map

Ce ne pică la subiectul 3 la română

Toată lumea acum pe ultima sută de metri se întreabă oare ce ne va pica mâine la examen la română, mai ales la partea a 3-a. Toată lumea speră sa afle asta înainte de examen, de la vreun coleg, de la vreo profă sau poate au noroc şi găsesc pe net. Ei bine nu vă mai faceţi vise! Subiectele sunt trase la sorţ deci nu are nimeni cum ştii până mâine dimineaţă ce va pica. Partea cea mai tragică este că ministerul a luat decizia de a nu mai radiodifuza varianta extrasă.

Adică planurile cu îmi trimite sms de acasă şi mai citesc o dată fix înainte, au picat. De asemenea am auzit zvonuri despre elevi care cred că subiectele extrase vor fi extrase doar dintre textele de proză. Că vorba aia, nu are cum să ne pice poezie că pică prea multă lume. Eh nu-i obligatoriu să pice multă lume. Şi când trag la sorţi trag din toate 100 de variante, nu doar din proză sau din poezii.

O chestie importantă şi bine de reţinut este că au trecut 120 de ani de la moartea lui E-Minescu cel cunoscut si sub numele de Ăla-gay-şi-ultra-slăvit-fără-rost-pe-care-Gârby-îl-urăşte. Ei bine, ţinând cont de asta aţi face bine să puneţi mâna să vă învăţaţi şi poezie, că dacă e să aleagă ei textul în loc să îl extragă, asta vor alege. Eu mai am de citit 90 de pagini. (Omoară-mă) Mă pun să ma uit peste Iona şi eminescu si tradiţionalism. Restul de bine de rău le mai ştiu cât de cât.

Campania Pân' la bac mai este, cred că tocmai a luat sfârşit că de mâinte începe cu adevărat bacul şi doamne ajută!

Baftă tuturor!


14 răspunsuri:

bafta maine, sper sa ne pice proza simpla realista ( de rebreanu') :P

rebreanu/preda/calinescu ii stiu pe astia...de asemenea si caragiale e ok:))

p.s 4th time's a charm =)) (cine stie...stie)

ce o scris rebreanu? :-SS :(( PLM io nu stiu nimic!!!!

Mah garby, lasa rebreanu...sunt 2 subiecte cu titu maiorescu. aia stii?:))

titu maiorescu si junimea si dacia literara stiam :)

oricum si ultima noaptea o fost ok.

da...mai ok decat Ion,IOna :O...etc:)) Poezia a fost cam naspa...dar mno...:> astept cu nerabdare matematica=)):-ss

hai ca a fost usor :D

din cate stiam eu, nu se alege din toate cele 100 de subiecte, ci se extrag cateva separat (vreo 5, poate 10) pentru ca altfel am avea subiecte foarte ciudate, cu argumentari pe baza de citat si alte minuni. Cred eu.

Ce tare a fost ultima noapte :D

@morning child
hmmmmmmm i wonder who told you that...hmmmmmm :))

dumnezeule tu stiat cat de agramat esti ? shakespear? sort? nu putem stii? but go on, you make my day

Dumnezeule se scrie cu majuscula, si nu se pune spatiu inainte de semnu intrebarii :))

Dar merci de atentionare anonim, o sa corectez prin posturi ce mi-ai zis ca am gresit. Data viitoare fi mai gingas, ca sunt multi alti mai agramati ca mine, nu crec ca ii cazul sa te legi fix de mine. Oricum sper sa mai citesti pe aici, si sa ramai cu esenta nu cu greselile mele de scriere. Ma mai grabesc si eu, mai si gresesc.

oaaaaaaaaaau! Ai esenta=)) te rog frumos sa imi explici care e esenta a ceea ce scrii. Eu ma gandeam ca ai o parere prea buna despre tine ca sa te masturbezi si atunci scrii blogul asta. (te rog sa fii)

anonim, stii care sunt diferentele intre mine si tine?
unul la mana eu sunt garby, tu ai ramas anonim
doi la mana pe mine ma citeste lumea, tu doar bagi de vina
trei la mana esenta mea consta in a scrie parerea mea proprie in stilul meu propriu si de a comenta constructiv, de a ajuta si a informa, tu doar bagi de vina... trist

mha stai u linistit ca nu mai sunt 100 de variante si sunt doar 4 acuma si pe cat facem pariu ca pica nuvela