View What? in a larger map

Subiectele care au fost extrase la matematica

Toată noaptea am visat asta şi dimineaţă la fel, doar la asta mă gândeam.

Oare care sunt subiectele extrase pentru proba scrisă de bacalaureat din 30 iunie 2009 la disciplina matematică? Sincer daca eram la M2 nu mă stresam, extragera subiectelor de la M1 si variantele de subiecte care au fost extrase in dimineata asta, asta aş vrea să ştiu. Oare vor fi trase la sorţi sau alese? Ce frumos ar fi sa aflam cu totii ce varianta va pica la mate in 30 iun 2009.



19 răspunsuri:

subiectul 1=v48 ,subiectul 2=v21,subiectul 3=v72

Intr-adevar acestea sunt variantele reale?
Nu e nicio pacaleala?

daca afli pe la aceiasi ora maine ce subiecte au picat la specialitate,te rog sa spui....

sunt pt m1 sau m2?

helooo, atie cineva ceva despre sub mate2 ??

numarul variantelor este valabil si pt mt2 si mt 1

Garby... m-ai data cu posturile astea! =)) ioi... mai bine o lasi mai moale cu strategiile de SEO :)) k se cam diminueaza calitatea posturilor (macar dak ai fi ghicit numerele norocoase in somn sa ne zici si noua de dimi :( ) Dar e ok.. m-ai mai inveselit un pic... ca sincer subiectu o fost de tat rahatu...(mai ales c ul de la subiectu III 2)
Imi cer scuze pt limbajul acesta foarte... colocvial... oh well, 2 more 2 go :P

da chiar de cacat postul :) azi inaite de bac, inainte sa vina subiectele dezbateam cu adi blogul tau. unele posturi sunt de umplutura.

puteam sa jur ca nu o sa treaca ziua de azi fara sa imi sariti in cap. :)) ultimele 3-4 posturi au nu au fost scrise pentru fi material bun. maine dimineata le voi sterge.

am vrut sa vad daca pot sa fac si eu peste 600 unici pe zi daca fac un post de spam. posturile erau doar o incalcitura de cuvinte cautate pe google. urmeaza sa le sterg, stati linistiti, numai ca nu va puteam spune asta de atunci. partea buna e ca am primit 7 clickuri pe ads cu acesti 600+ viz. pana deseara cred ca trec de 700.

daca aflati si subiectele de or sa se dea maine,sa le scrieti aici....

Asta cum se numeste in economie? Competitie neloiala? ;)) concurenta...cv de genu...-poti sa-l lasi postu.. chiar ma gandeam k iti poate servi drept jurnal!:) Peste un an te vei uita si vei rade cu pofta de ce gandeai cu un an in urma, k ce bine ii k ti-ai dat bacu si saracii fraieri de a 12-a :)) cum se streseaza ei ca si mine, gandindu-ma/te si neputand dormi de grija subiectelor la mate :P.

Dear diary...

Vorba aia, nimic nu se pierde, totul se transforma :P!

nici jana nu e moarta, si ea se transforma.

Mda... bine zicea cine zicea ca esti un SEO bitch... (mai bine nu invatai ce-i ala seo :)) )

PS: daca chiar vrei sa faci pt SEO da-mi un PM si-ti zic... daca esti asa obsedat :))

Grija ca in loc de worth $0.00 sa nu fie cu minus:)

A da... si ONTOPIC:
Au fost ok subiectele. Cineva care a facut mate in clasa a 12-a cat de cat putae lua lejer un 8.

@timo prima data cand ma dezamagesti. 1 stiu ce e seo, asta nu a fost seo, a fost dorinta mea de a face un spike in grafic, si de a vedea daca functioneaza. si a mers, am deja peste 700, sunt vizitatori nefideli, deci nu se vor intoarce si stiu asta. nu am castigat propriu zis nimic, e doar pentru EGOul meu.

cat despre subiecte nu au fost asa usoare.

=)) saraca Jana... sa stii ca n-am vorbit cu rautate! Imi cer scuze daca asa a sunat :(, dar mi s-a parut foarte hilara treaba :P. Am si studiat enunturile, asa sunt facute ca sa mareasca suspansul si in final... "ce frumos ar fi..." Te lasa cu ochii-n soare... :))
La mine aparea al treilea site la cautare pe google si primul daca scriam numele postului deci It worked.. I guess... :| :(
Mult noroc in continuare! :)

590 de cautari de pe google, pana acum, 740+ de vizitatori pana acum, da eu cred ca a functionat.

va rog mai publikti si nr variantelor la fizica!ms

de fizica nu se stie nimic?va rog daca aflati ceva anintati-ne si pe noi!!!!!!!!!