View What? in a larger map

Ce ne pică la mate M1 în 30 06 2009

Am întrebat de dimineaţă în stânga în dreapta, dacă ştie cineva vreun pont, vreun zvon despre ce variante vor pica în 30 iulie la Bacalaureat la matematica m1.

Am primit câteva răspunsuri, şi având în vedere că la ora asta nu mai au când să schimbe subiectele, voi împărtăşi informaţiile.
Am primit ponturi cum ca ar pica variantele cu 7 sau cu 4, la cifra zecilor sau a unitatilor, alea înseamna 20 de variante, si cu cele care contin si 4 si 7, sunt chiar 22.
Apoi alt pont îmi spunea că au rămas de extras doar subiectele 3, 9, 17, 31, 41, 67, 90. Încă 7.
Un prieten ma sfătuit să le învăt pe primele şi ultimele 10.
Iar altul mi-a recomandat variantele 20-30 si cele de la 70-90.

Sincer, acum la sfârşitul zile încerc să văd câte am de recapitulat... uhm 102 din 100.

Vă mulţumesc mult tutor care m-aţi ajutat, şi sincer, eu sper să ne pice uşor, voi restul, strsaţi-vă, aşa o să ajungeţi acolo şi no să aveţi emoţi când o să fie mai uşor decât credeaţi.

Baftă multă oricum.

subiecte 2009 mate m1 subiectele rezolvarile pentru 30 iubie 06 2009, 09 bacalaureat subiecte propuse ce pica sau aflat subiectele de maine 30 iunie iulie 2009 bacalaureat matematica m1 m2 m3 istorie

2 răspunsuri:

Spor la mate..si la invatat daca mai faceti ca si mine...:))

ai o leapsa la mine pe blog, daca esti interesat :D