View What? in a larger map

Gustul libertăţii

Deja pot să simt în aer mirosul culorilor dulcei libertăţi. ... Adică mai pe graiul meu: "Am scăpat de mate, băă!"

Ce a fost mai greu a trecut, acum că mai avem două probe, parcă nici nu mai îmi pasă de Bac. Subiectele pentru care am primit pont, nu s-au adeverit, deci se pare că nu am eu noroc de prieteni buni cu pile.
Dacă vreţi să vă calculaţi nota pe care o veţi lua la mate, puteţi găsi baremul de corectare aici.
Ultimele posturi, cele pe care sunteţi nervoşi mulţi dintre voi, sau prin care am scăzut în ochiii voştri au fost un experiment de al meu. Îmi spune săptămâna trecuta Oigen cum că în zilele de scandal dacă prinzi de la început ştirea, cât e caldă, poţi să îţi ridici numărul de vizitatori extraordinar de tare. Am vrut să încerc, şi astfel am făcut posturile acelea.
Voi urma sfatul lui L'Anonyme şi le voi lăsa aici, nu le voi şterge cum plănuiam.

Am avut săptămâna asta un poll întrebarea dacă vreţi sau nu să donaţi pentru Beri Goale. Vă pot spune că nu mă aşteptam să voteze atâta lume, şi că pronosticul meu era 20% "Da", respectiv 80% "Nu". Aparent rezultatul s-a apropiat de 27% în favoarea donaţiilor. Eu eram hotărât că dacă va trece de 10 oameni DA, atunci voi pune butonul, în total aţi fost 19, cea ce e bine. Va urma în curând şi butonul.

Probabil până aici majoritatea aţi închis postul, pentru cei care au rămas vă invit să vă implicaţi activ, printr-un fel de joc. Idea e următoarea, vă rog pe fiecare să spuneţi idea/titlul unui subiect pe care vreţi să îl povestesc eu aici pe Beri Goale, din viziunea mea. Pe lângă asta va trebui să votaţi un alt subiect spus înaintea voastră. Deci fiecare (mai puţin primi 2) ar trebui să răspundă astfel: "Aş vrea să vorbeşti despre Tractoare şi votez cu subiectul Avioane propus de Anonim1" Dacă un anonim înainte a propus avioane.

Subiectul cu cele mai multe voturi, voi încerca să îl dezvolt într-un post. Sper că va ieşi ceva, ceva.

5 răspunsuri:

Era mai buna varianta mea >:P

eu chiar am nimerit ce subiect ne pica la latina :))

ok propunere de subiect: moi. sa se discute despre mine.

si subsemnez dat fiind faptul ca numai eu am propus.

deci idea mea are 2 voturi. hell yeah!

@mircea reclama pe blog costa. recenziile 1 bere sau un bilet gratis la concert si portret favorabil public(ce ai cerut tu mircea) e 1 cafea si 1 pachet de tigari. :))
sa stii ca as putea taxa asa :> ma rog nu va taxez inca doar pentru recenzii

Let me get this straight...ca sa propun un topic trebuie sa sustin o propunere anterioara? ok, daca trebe, trebe ;)). Nu stiu cat de mult va prinde chestia asta... poate daca o faci dupa vacantza pentru ca unii vor pleca si poate nu-si iau wireless-ul cu ei :P. In cazul acesta topicurile vor trebui sa fie tres catchy, sper sa te descurci :).

As avea o mica propunere, daca tot ai deschis subiectu gamez. Ma gandeam la o chestie.. stupida intr-un fel. Acum, pe timp de vacanta si cu bacu dat, unii profita de ocazie sa plece unde vad cu ochii, impreuna cu gasca de prieteni. Aleg un loc unde sa mearga, pentru o seara sau mai multe, totul e ok, insa ce te faci la un moment dat cand se epuizeaza toate resursele de distractie (cluburi, terase, dans, foc de tabara, etc) si nimeni nu doreste sa doarma? Pe vremuri se practicau jocurile de societate: mima/sarada, etc.. insa acuma sunt cam old skool. Pe langa o ascunsa (asa pt sufletul tau de copil) si un adevar sau provocare (care la varsta asta numa pt copiii nu e), ce ai mai putea juca cu prietenii daca te plictisesti?

Topicul e foarte pretentios, avand in vedere faptul ca fiecare are gusturi diferite. E o chestie pe care nu multi o recunosc, insa fiecaruia ii place sa joace ceva, chiar daca a absolvit liceul. Adica, chiar daca ai baut cateva beri bune, 4 shoturi de tequila, 3 jack si un R36, te-ai rupt bine pe ringul de dans cu pretena, tot te simti bine cand mai dai o posta la colegu...:D. Consequently, propunerea mea este ar suna cv de genu: "ce jocuri se mai practica?". Daca nu reusesti sa strangi chestii interesante, e ok..ai putea sa pledezi pentru jocuri si bucuria de a te juca, single sau multiplayer.

Poate e o prostie, insa facut ca lumea ar putea sa fie un post interesant :D.