View What? in a larger map

Recalibrare

Bun, în ultimele două zile nu v-am mai scris nimic şi îmi pare rău pentru asta. Din păcate unele posturi pe care aş fi vrut să le fac acum sunt prea învechite să le postez.

Vă voi povesti totuşi chiar dacă prea târziu cum a fost la Bacalaureat. Unul la mână la mine a fost uşor. Am luat 10 fără multă bătaie de cap. Mi-a picat un text memorialistic, un jurnal, care a fost uşor de comentat.

Horaţiu în ciuda aşteptărilor noastre a tuturor a luat tot 10. Ceea ce e bine. În rest, majoritatea au luat note mari, deci totul e bine şi frumos.



Vroiam să ma dau mare şi să vă spun că, am reuşit, nu ştiu cum să bag şi bloggingul în prezentarea mea. Era oare posibil să nu o fac?

Acum să vă recomand un film: Knowing. Mie mi-a plăcut foarte foarte mult. Vaaaai aşa nu am chef de scris dar parcă aş vrea să vă spun tot. Poate mâine...


8 răspunsuri:

emotionat cumva?...

felicitari, ma asteptam la asta! :D

@sooky nu emotionat, pur si simplu nu aveam chef sa scriu, desi aveam idei
@mircea stiu :(( mi-am facut de rusine blogu cu postu asta a fost oribil :(( promit sa nu mai fac posturi de rahat

Vaaaaaiii doamne, se mai intampla sa mai pui unele materiale mai putin interesante... ce crezi, nu toata lumea e perfecta! :)
Poate ar fi mai bine sa nu va mai stresati in legatura de cum va faceti blogul, cum arata, etc. mai exact, sa nu spuneti tuturor toate problemele voastre "organizatorice" :P (cum zicea diriga: "exemplul personal este cel mai jalnic" :)) ).Lasati doar posturile sa vorbeasca de la sine :P.
In fine, FELICITARI TUTUROR! Banuiesc ca toti care frecventati blogul ati luat 10! MUlta Bafta in continuare... ca de-acuma incepe greul! :)

_ - x2x3 =)) ti se pare cunoscut?:))

@albi yep suna suna :))

_-_-_-_-_3....stiu am exagerat...e de fapt mai mica...dar la concluzia asta am ajuns eu cu garbi si albi