View What? in a larger map

PR 2 - Vă mulţumesc!

Sunt mândru să vă anunţ că Beri Goale a ajuns în sfârşit la PR 2. Page Rank 2, adică. A fost o chestie pe care am aşteptat-o de multă vreme. Şi sunt extrem de bucuros că s-a întâmplat în sfârşit.

Page Rankul e o chestie stabilită de Google, e felul lor de a evalua importanţa unui site. Teoretic, cu cât ai PR mai mare cu atât eşti mai uşor de găsit pe google.

Ţin cu această ocazie să mulţumesc cititorilor mei în primul rând, şi să vă felicit pe cei fideli şi cei noi, am reuşit întrun final să menţin mai mult de 1 săptămână traficul peste 70 unici/zi. În ultimele zile chiar peste 90.

De asemenea vreau să mulţumesc comentatorilor activi, îmi sunteţi foarte dragi şi voi mă ţineţi "în viaţă".

Mulţumesc şi vouă bloggerilor care link-aţi înspre mine, şi mai comentaţi din când în când.

Mulţumiri speciale lui Mircea şi Morning Child care sunt cei mai mari susţinători ai mei şi cei care mă ajută să devin mai bun.

Acum să vă spun câteva despre BAC. La engleză a fost din nou uşor, am luat 10. Şi sincer de acum începe doar BACul, de când încep probele scrise. Azi încă un motiv de bucurie căci am făcut 3 luni cu Oly. Vă rog să ne felicitaţi, vă mai anunţ doar la juma de an şi după din an în an.

Vă rog totodată să votaţi la poll. Până ne re-cititm (vorba lui crimson), numai bine!
P.S. Merci celor ce daţi clickuri pe reclame, acum se simte. Mulţumesc

24 răspunsuri:

Ma voi rezuma la ce spusesem ulterior...esti o curva ma...dar hei nu e nici o problema, pentru ca toti suntem, spor in continuare la bac...

P.S. Felicitari cu Oly...*now how did i miss that?*

@gorgan merci de felicitari
and yea i am a SEO bitch

Felicitari>:D<...pt 10x2(x3) de la oral:)))Si pt cele 3 luni cu Oly:P...multe inainte:*

10x2x3 multumiri albi :)

felicitari pentru toate realizarile :> si eu am luat 10 la engleza :P

FElicitări! Acum ai cu ce te lăuda/ ce sarbatori!:P (ai putea să-ţi pui o "plăcuţă" mai mare, cu PR2...). Dai de baut, ceva? ;)) sau dupa bac...

Bafta ma la bac, nici nu mi-am dat seama pana acu. Congrats pentru PR2 si pt. 10 la engleza...esti tare ce mai ..:p

felicitari...
anyway...foarte funny "pentru ca sa trec" ala din poll... :))

da am si eu o intrebare...
oly dc nu ne-a incantat niciodata cu un comment pe blog?

:D yeey ne iubeste lumea >:d<, vb cand ajungi acasa.
love you

@grunzi fa print screen, ultimul anonim era oly

love you :*

@garby: love u too :)))

@grunzi haha ur funny, nu ar trebui sa inveti?

Pai, FELICITARI! dup-aia, FELICITARI! Dup-aia alte felicitari! si la sfarsit sa ai parte de mule succesuri!

p.s.:era cu ghilimele, dar nu am vrut sa stric farmecul:D

Si totusi... :

My blog is worth $0.00.


De ce?

@timotei nu stiu cum functioneaza chestia. astept poate candva o sa vrea sa treaca peste 0$, pana atunci e cool si 0$

Hei salut ! Te am de ceva vreme vreo 2 ani in lista de mess da nu am vb niciodata oricum vroiam sa zic ca tot dau click si intru pe situ tau si mi se pare chiar foarte bun si original si noh vroaim sincer sa te felicit putini reusesc ce ai resit tu >:D< asa ca nu te opri.
Cat despre prietena ta foarte dragutz ca ai pomenit de ea pe blog si multe zile,saptamani,luni si ani inainte.

Cu drag, Adnana. :)

multumesc adnana :)

felicitari!! si bafta in continuare..!! foarte fain blog!

merci mult ela, sper sa mai ma citesti si in viitor si sa mai iti lasi parerea :)

frate dar chiar ca n-am mai intrat de mult pe blog. Mi-a placut schimbul de iubire cu grunzi si oly la sectiunea de commenturi la acest post :D Keep it up! Si vezi ca ai zis ca ne arati videoul acela cu copilul blond (cand il vede Oly se moaie ca branza) :D

eh da, felicitari pt blog. Dar fa-l sa puta a clujean, ca doar asta esti, asta promovam :P

aca pute a clujean... i'm out.