View What? in a larger map

Mona Lisa e grasă

Recent, acum 5 minute am aflat o chestie nouă. Da Vinci a pictat-o pe Mona Lisa şi nud.
Noua pictură, descoperită după secole, o înfăţişează pe misterioasa femeie într-o variantă inedită, iar asemanarile dintre cele două portrete, acesta şi cel clasic, sunt izbitoare.


După câteva secole, acest nou tablou a fost descoperit într-o colecţie particulară, el fiind ascuns în peretele de lemn al unei biblioteci şi uitat acolo.


„Chiar daca pictura se numeste Mona Vanna, privirea frontala, pozitia mainilor, conceptul de spatiu si fundalul intunecat, toate duc cu gandul la tema iconografica a Mona Lisei”, afirma Alessandri Vezzosi, directorul muzeului din Toscana.

Ca orice artist plictisit de viaţă din când în când mai merge şi o şedinţă nud. Deci experţii consideră că această pictură nu e singura opera a lui Da Vinci care este nud.

Problema mea, e că nu înţeleg fetishul lui Da Vinci, te aşteptai totuşi să îşi aleagă ceva model sexi, dar mie unul, mi se pare că are mâini de bărbat.


Vouă nu vi se pare că nu arată deloc bine? Arată puţin diform?

8 răspunsuri:

dude...asa era moda ;)
gandeste-te ce fel de femei venerau "the cavemen"...si asta o sa ti se para o evolutie semnificativa.
pune-ti intrebarea in felu urmator..."ce-ar zice Da Vinci de Roxanika?"

http://www.leonardo-da-vinci-biography.com/images/leonardo-da-vinci-painting-st-john-the-baptist.jpg
Da vinci does it again ;) (st John the Baptist)

@catalizer: Ar ejacula prematur.

@Gârby: nu cred, umbla vorba ca era gay

pe acea vreme sa fii plin insemna sa ai o viata bogata, un fel de standard al bogatiei...cu cat esti mai mare cu atat esti mai bogat. Si acelasi lucru era si la noi: boierul gras, taranul slab.

nici eu nu stiam de tabloul asta...ntersant ca s-a descoperit abia acum :D mie oricum nu imi placea Monalisa nici in tabloul original :P

cei drept si eu tot auzeam discutii despre zambetul ei. eu nu mi-am dat niciodata seama ca zambeste. EU ZAMBESC :D