View What? in a larger map

Felicitari, am absolvit!

Da, am reuşit să termin şi eu cele 12 clase. Ieri am avut festivitatea. Din păcate acum mă stresează şi pe mine în sfârşit bacul, deci nu voi fi aşa prezent şi activ pe blog. Dar promit să vă povestesc cum te simţi când termini, cât de curând.



A fost frumos, să nu uităm.

7 răspunsuri:

frumos!
succes la bac.

superb filmul 8-> si eu am absolvit...felicitari!

@everyone mii de multumiri

Ce m-as bucura sa te stresezi in sfarsit si sa pui mana pe carte sa inveti :-)
Ma bucur ca ai absolvit dar o sa ma bucur si mai tare cand o sa vad ca ai si dipoma de BAC si esti admis la facultatea care-ti doresti.

@mami iei mi-o dat mama comment pe blog :X i feel special. invat, da asta nu inseamna ca neglijez blogul, si oricum voi bloggeri mai mult dupa bac :x abia astept

ce tare...vreau si eu sa comenteze mama la mine pe blog :))