View What? in a larger map

Bani din online.

Vă spuneam în Despre Beri Goale, că eu defapt am început blogul ăsta din dorinţa de a îl monetiza, şi a scoate bani din online. Până la urmă a început să îmi placă să scriu şi de aia am rămas blogger. Dar nu renunţ la partea de bani.

Şi eu ca mulţi alţi am început cu adsense. Şi speram să fac şi eu un ban cinstit. La început ştiam că nu voi scoate, bani de pe internet. Dolari şi euroi strânşi se văd doar la siteurile cu mulţi vizitatori unici pe zi.

Totuşi nu am renunţat am blogul de vreo 4 luni, şi de atunci tot încerc să strâng bani laolaltă să îmi pot încasa primul cec. Prieteni râd de mine, şi îmi spun că eu nu voi face niciodată bani pe internet. Şi cu siguranţă nu cu Adsense. De ce? Aş vrea eu să întreb, chiar dacă nu voi putea trăi din ei, banii se fac, încet, încet.

Astfel de când am inceput cu bloggingul, am strâns 7 euro. Nu e mult, dar e ceva. Vorba vine, români nu prea fac click pe Ads, noi, ca şi ţară suntem noua generaţie, care încă nu are publisheri cu reclame pentru români, şi români nu fac clickuri pe ads din frica de.. nu ştiu exact de ce.

Oricum, azi m-am mai inscris la o sumedenie de siteuri prin care faci bani pe internet uşor. Nu mă grăbesc nicăieri deci aştept să curgă, căci la un momentdat tot se strâng.

Vă zic mai încolo care dă cele mai bune rezultate. Momentan încerc: Adsense, Etarget, StatusPimp, Infolinks.

Uraţi-mi succes!


2 răspunsuri:

vezi k ai multe greseli, probabil din viteza.

nici nu l-am recitit asta, si l-am scris tot plecat de la calc. il corectez acum.