View What? in a larger map

Banchet

Îmi găsesc cu greu cuvintele, acum când ştiu că scriu ultimul post din Hard, în timp ce chiulesc. Azi sunt ultimele ore de şcoală pentru mine. De mâine absovesc liceul şi gata cu posibilitatea de a chiulii.

Aş fi vrut să merg la ultimele ore, să nu mă înţelegeţi greşit, dar abia pot sta pe picioare. Ieri a fost banchetul. Dezmăţ!

Am făcut banchetul în Chios, celebrul şi legendarul loc de ţinut banchetul pentru cei din liceul de informatică. Am ajuns acolo cu Grunzi şi Ale (morning child) şi nu puteam să nu mă mir şi să mă simt superb, când ne vedeam pe toţi trei purtând costume, respectiv rochie. În circa 10 minute după ce am ajuns s-a umplut tot Chiosul, de colegi de clasă şi de promoţie. Toţi la 4 ace, unul mai frezat ca altul. (la subiectul freză inovatoare, eu cu o colegă cred că i-am întrecut pe toţi).

După un Gaudeamus playbacked cântat de 120 de oameni în faţa profilor şi un rând de aplauze am simţit că părul mi se zburleşte pe cap mai tare decât era înainte. Am început apoi cu un pahar de şampanie, şi am continuat cu nenumărate pahare de vin, bere şi şampanie. Acum le resimt, şi capul meu mă ceartă, aşa puţin. Am noroc cu cafeaua asta.

Statusul unui coleg descrie idea noastră perfect: "nasc. apă. mort."

*Până aici postul a fost scris dimineaţă, am salvat doar postul, între timp am mers pe acasă, şi am dormit, iar acum continui*

Am dansat mult şi bine, pe muzică pentru toţi. De la tradiţionalele Cotton Eye Joe şi Meniaito la AC/DC, Guns and Roses, Gigolo, Muroshavo, şi altele şi altele. Mâncarea a fost bună, atmosfera superbă, ce mai, un banchet pe cinste.

Probabil că vor fi colegi din şcoală care vor citii aceste rânduri, pe ei îi invit să îşi lase şi ei gândurile aici.

5 răspunsuri:

marfa marfa. gandul meu e ca nu stii inca scrie corect in romana :)))

bine ca te-au durut picioarele... ca n-am facut ore si veneai degeaba

@mircea: acum e mai bine?
@grunzi: hehe, stiam

felicitari ! lasa ca o sa vezi cum e sa iti petreci diminetile in care teoretic 'esti la curs', la o cafea in Hard. :P
trece vremea, se termina liceul... o sa vezi ca si faculta se va termina la fel de repede [ asta in cazul in care te inscrii la una. ] , ideea e sa ramai tu vesnic tanar si sa stii a te distra si a-ti trai viata ;)
aloha.