View What? in a larger map

Cum să agăţi 1.0.1

Ok, am de gând să încep un proiect mai amplu, în care probabil nu ar trebui să mă bag, dar de dragul celor care au nevoie mă voi chinui. Precum aţi ghicit şi din titlu, se refera la tehnici de agaţat. Şi lucruri care trebuie să le faci pentru a îţi putea găsi o prietenă sau un prieten.

Notă: Aceste sfaturi nu sunt valabile doar pentru agăţat sunt şi sfaturi generale, despre lucrurile pe care ar trebui să le facă un om, pentru a fi mai bine privit de către societate, prieteni şi străini.

De ce să faci asta?
Răspunsul e simplu, trăim într-o societate în care aspectul şi prima impresie contează, şi competiţia e mare. Voi da aici sfaturi care să te ajute pe tine ca persoană să evoluezi. Asta, repet, nu te ajută doar ca să combini, te ajută în primul rând pe tine să devi o persoană mai bună, mai îngrijită, mai dorită.

De ce fac eu asta?
Pentru că nici unul dintre noi nu s-a născut nici învăţat, nici perfect. Uni dintre noi am învăţat ce contează, alţii nu au avut de unde să înveţe.



Ce voi face?
Ar fi trebuit să spun ce NU voi face: Nu te voi ajuta să combini fete pe bandă, nu vreau să fac din tine un peşte. Dacă vrei aşa ceva vezi D'angelo sau alţii. Eu te voi ajuta să devi mai bun, mai plăcut, mai frumos, mai îngrijit, mai, mai, mai..
O să încerc de asemenea să structurez totul cât mai bine şi mai frumos astfel încât să înţelegi uşor. Pe scurt aici vei găsi sfaturi pentru agaţat, cum să combini usor, cum să dai mai mult de la tine, şi cum să te ridici la standardele celorlalţi, tehnici de agaţat şi exemple de replici pentru agăţat, precum şi sfaturi despre îmbrăcăminte, ce, cum şi unde se poartă etc.

De ce ai nevoie pentru a face asta?

  • De voinţă
  • De timp
  • Să renunţi la preconcepţi şi comoditate

Ultimele patru note:
Nu va fi o schimbare bruscă, vor fi mai multe posturi care vor trata pe rând diverse subiecte.
Încurajez comentariile care dau mai multe sfaturi, sau pun întrebări.
Mulţumesc lui Mircea şi lui Horry că mi-a venit această idee.
Atât este primul post, pentru că voi face la el referire în posturile următoare, primul subiect tratat este în postul următor, începem de acolo, acesta fiind doar un post introductiv, o prefaţă a ceea ce va urma.



3 răspunsuri:

ceva nu e in regula aici. mi se pare ca titlul blogului, "beri goale", nu e potrivit cu noua directie pe care o adopti. din nou, am gasit exprimare mai ciudata in postul tau.

ontopic: oooochei... :| ma las de veri goale

@morning child, probabil sunt uni care vor sa faca beri goale impreuna cu pritena sau prietenul. Pentru ei am scris

+ secret s-ar putea sa ii schimb titlul. (nu mai spuneti la nimeni)

@everyone sper sa va placa si sa va ajute