View What? in a larger map

Ce înseamnă să nu ştii nimic la BAC

Deci am un prieten, nu îi divulg numele să nu îl bag în căcat. pe care îl cheamă Horaţiu.
Deci, Horry merge la Mircea, care vrea să îl ajute cu învăţatul pentru română oral. Să îi explice în ordine cronologică toate perioadele din literatura românească.

Ştiam că Horry e blană şi ştiu şi perle de la BAC, dar ce a scos ăsta e imposibil.


Mircea: "Hory reţine la unanism ca [şi îi spune scriitorii internationali] şi că în 1536 Nicolaus Olahus a scris Hungaria în limba latina. Acum zi-mi tot ce ştii despre umanism"
Horry: "Umanismul a început in 1563... [ Mircea: ăla e în românia, o carte mă!! ] a da! în romania a aparut în 1563 o carte de Nicolae Ol... uhm... numită HUNGARORUM."

Mircea: Hory ce ştii de Junime?
Horry: Junimea a apărut... uhm... deci Junimea e denumită după cei 5 ŞCOLARI. Stai. Mă Mircea, scholars în engleză cum se traduce? Nu ştiu cum îi cheama. Juni... în franceză înseamnă... nu ştiu. Atât.

Horry: Bă Mircea ştiu că e offtopic... dar Shakespear de ce e umanist? [ îi explică ] mna bun, dar Eminescu de ce nu e iluminist? [ eu: de ce sa fie?! ] .... nu ştiu.

Mircea: Hory când e paşoptismul?
Horry: Prin 1860....
Mircea: Mai specific?
Horry: Nu stiu...
Mircea: Paşoptism... 4..8...nu îţi sună a ceva?
Horry: Nu....
Mircea: Hory 1848.... paşoptisti... patruşoptişti...
Horry: Acum aflu prima oara...
Mircea: Dar nici de revoluţie nu ştiai?
Horry: Ce revoluţie?

5 răspunsuri:

BAFTA LA BAC PENTRU TOATA LUMEA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Amin @Mircea

Bun post, mi-a ridicat moralul :))
Baga Hori!!

ba mircea...cu "bafta la bac pentru toata lumea" m-ai facut sa-mi reamintesc de capacitate si sa ma cac 1 cm pe mine .............multumesc:|

da...dar Hory a luat 10 la BAC!La oral;;)

@albi felicitari lui, ai dreptate. a reusit sa ia 10 deci se poate