View What? in a larger map

Bacalaureat 2009

Bacalaureat, Doamne ce cuvânt greu, jur că trebuie să stau să mă gândesc la litere când îl scriu.

Bac, variante pentru bac, subiecte bac, subiecte romana, subiecte romana oral, variante mate, rezolvari variante bac... .. Cam aşa dădeam search zilele trecute.

Uite, că pentru cei care caută de unde să înveţe, a venit salvarea.Superbul meu coleg, fost coleg, Timotei, a făcut un gest incredibil şi ne-a înzestrat cu materie primă pentru tocit creiere şi ascuţit minţi. Pentru informatică aveţi infocenter, programul făcut de către Timotei cu care a şi câştigat ceva concursuri, citiţi la el pe blog. Ah şi tot lui îi mulţumiţi pentru apdt, şi unele modificări de pe Beri Goale, că el face minuni prin cod.



Pentru instalare: extrageţi arhiva, şi executaţi INSTALL.cmd care va seta tot ce trebuie. Apoi lansaţi cu InfoCenter.exe
Pentru rulare aveţi nevoie de .NET Framework 3.5 SP1. Daca nu-l aveţi click aici.


Apoi aveţi subiecte şi cărţi scanate:

Materia română oral:


Subiecte romana oral rezolvate:


Subiecte rezolvate la română partea a 3a:


Oral limba engleză:


LE: Programul info center pe care îl găsiţi aici pe site este doar varianta demo. În august va expira. Pentru varianta full, care a mai scăpat de anumite posibile erori, şi a fost updatată şi încărcată cu mai multe probleme şi teste puteţi să îmi trimite-ţi mie sau la Timotei un mail. Softul costă 29,9$.



8 răspunsuri:

va multumesc pentru acest ajutor,chiar si acum, in ultima clipa :D multa bafta la bac! :)

Eu nu cred k as rezista sa ma las pe ultima suta de metri. Mi se pare un examen foarte dificil ca sa-l poti trece cu vederea. Si daca te-ai pregatit din timp ai emotii.
Oricum, Bafta multa!Sper sa pice cv relativ usor... :P

@ irina Bafta si tie
@ L'anonime a.k.a. comentatorul-meu-preferat stii cum e? semestrul asta am fost vreo 3 saptamani la scoala, merita sa inveti in ultima saptamana ca daca vrei poti. cei drept eu nici nu ma stradui cat ar trebui.

@L'anonime: cu cat te-ai pregatit din timp si mai mult, cu atat emotiile sunt mai mari ;))

@irina ai dreptate. look at me acum am venit de la bere... totul eeee OOOOKKKKK :))

si mai e o chestie am coleg de clasa care din primu sem terminase subiectele, a spus ca in sapt asta isi iese din mana.

colegu cred ca glumea.....si sper sa poti zice ca totul e oookkkkk si dupa bac :D

Personal, dupa un an intreg, sau mai mult :P, acum in ultima saptamana nu am mai avut chef sa mai invat nimic! :)) dar ziceam in sensul ca, daca esti emotiv, nu prea merge treaba.
Oricum, who cares? Bacu e numai unul dintre hopurile pe care le treci in viata. Dar macar le treci!:))
P.S: Titlul onorific e pe bune? ;))

vroiam sa scriu Grunzi