View What? in a larger map

Free Kisses

Au trecut câteva zile de când nu am mai postat, şi asta din două motive.
1. Eram disperat pe net
2. Am lucrat la cod şi la interfaţă.

Mai am câteva chestii de rezolvat la cod, mai exact cum sa fac să am din nou link la comentarii. Totuşi am introdus o chestie nouă care e încă în teste, mai exact opţiunea de "Citeşte mai departe". Asta sper să vă ajute la adăugatul de comentarii care vă va apărea automat dacă aţi citit postul până în capăt.

Acum despre Free Kisses. Eram în parcul mare zilele trecute când au venit cei de la Lumea Bună, cu acea idee strălucită şi din punctul meu de vedere minunată de a organiza un "Free Hug Day". Pe scurt pentru cei care nu ştiţi încă de acea zi minunată se referă la un grup de oameni care merg pe stradă cu pancarde pe care scrie "Îmbrăţişări gratuite" şi efectiv iau lumea în braţe şi le aduc câte un zâmbet pe buze.

Ei bine m-am dus şi i-am îmbrăţişat şi eu, iar apoi mergeam deodată cu ei pe alee, când am trecut pe lângă doi tipi care stăteau pe o bancă. Cei de la lumea bună au început să strige "Free Hugs", moment în care unul dintre tipi de pe bancă îşi închide pixul, şi ridică o foaie în sus pe care scria: "FREE KISSES".

Tipul a fost foarte inspirat să îi vină atât de repede ideea şi sincer mi-a plăcut, am râs bine şi m-am gândit că trebuie să vă spun şi vouă.

2 răspunsuri:

Daca tot a avut el aceasta idee, trebuia sa o si puneti in practica ,, hmm .nu:))?

@catallina eram cu prietena de mana :))