View What? in a larger map

E greu să fii homosexual

Sper că dacă doar aţi văzut titlul postului aţi intrat să vedeţi dacă ştiu din experienţă. Ştiu că sunteţi curioşi, dar trebuie să vă dezamăgesc: nu din experienţă ştiu.

Am primit azi un mass care zice aşa:

Considerând parada homosexualilor drept o manifestare cu caracter provocator, obscen si anti-social, care aduce atingere bunelor moravuri si ordinii publice, Noua Dreaptã organizeazã sâmbãtã 23 mai Marsul pentru Normalitate, manifestare autorizatã de Primãria Capitalei.în acest an mai mult decât în anii precedenti, e nevoie sã vii si TU alãturi de noi, sâmbãtã 23 mai, la ora 11:00, in fata Ateneului Român, pentru a demonstra cã ROMANIA NU E SODOMA!

Ok. Fiecare are dreptul la o opinie. Deci uite opinia mea. A merge la aşa numita paradă pentru normalitate e stupid. Cine stabileşte ce înseamnă să fii normal. Am intrat la Noua Dreaptă pe pagină să văd exact despre ce e vorba.
Sincer îmi place foarte mult românia şi noua dreaptă exagereză întratât de mult încât mă face să îi displac. Parada asta se face împotriva rezoluţiei Parlamentului European adoptată pe 14 ianurie 2009, care obligă statul român să recunoască cuplurile homosexuale căsătorite sau care au încheiat un parteneriat civil în alte ţări europene.

Să mă exprim concis pe limbajul meu: Noah şi?

Cu ce te face pe tine de ruşine ca şi român că ştii să te integrezi într-o societate? Sau că eşti destul de educat încât să accepţi opinia altora sau să fii tolerant.

Îmi aminteşte faza asta de o chestie spusă de un profesor care ne vorbea despre de ce ţările din vest sunt mai bine văzute de turşti. "Pentru că oamenii de acolo ştiu să tolereze şi nu încurcă cuvântul ăsta cu a ignora".

Şi uite sincer eu ca şi român vreau să arăt lumii întregi că sunt destul de civilizat încât să tolerez homosexualii şi să îi respect. Vreau să le arăt că am evoluat de la a arde vrăjitorii pe rug sau a omorâ păgânii doar pentru că nu cred în acelaşi zeu.


Şi de ce spuneam că e greu să fi homosexual: am dat search pe google: "parada homosexualilor". Vroiam mai multe informaţii despre această paradă să văd când a fost ultima sau următoarea. Uitaţi cuvinte des întâlnite: interzisă, condamnată, atăcată, Moscova, gayvision;
Uitaţi-vă şi voi şi vedeţi câtă ostilitate.

Ca să daţi comm va trebui să faceţi click pe titlu momentan, din firefox nu are link chestia de jos cu nr de posturi. doar din IE. voi incerca maine sa remediez problema.

10 răspunsuri:

Bravo, Vlade! Foarte bine spus si scris! Ai dreptate, pentru a ajunge o societate moderna si pentru a ne asemana sau a incepe sa ne asemanam cat de cat cu Occidentul, trebuie sa invatam sa respectam orice opinie si orice om, indiferent de orientarea sexuala, religioasa si politica. Sunt intru totul de acord cu tine. Si apropo de chestia "cine spune ce e normal si ce nu?", era o replica intr-o piesa cu un nebun; medicul nebunului zice: "Sincer sa fiu, nu stiu cine e nebun: noi, societatea, sau el, nebunul?".

You go boy! :))
Bai sincer nu am citit tot postul ca e un subiect de care nu ma leg, dar mi-a sarit in ochi faza cu "ma exprim in limbajul meu, noah si". Funny!
Cam atat am avut de spus. Vai cat de prost pot sa fiu. Dintr-un post de enspemii de randuri, eu citesc "noah" si rad ca prostu'.
Shoot me now.

Bun post. Si eu sunt complet deacord cu spusele tale

@mircea... tu nu ai citit postu pentru ca atinge un punct sensibil pentru tine...stiu eu. cat despre ras, e ok daca inca poti rade cu o luna inaintea bacului:))

Una e sa ii tolerezi, alta sa ii promovezi:).. toleranta, etimologic, inseamna sa accepti cu greu ceva, nu sa prezinti ca model (pt ca parada asta este: promovare) ceva ce e strigator la cer. Numai bine!

@anonim protestul nu e impotriva paradei. din cate am citit la ei pe pagina. E impotriva rezoluţiei.

bagamias tata**** in gay.. bun esti gay.. de ce tre sa faci parada ca ii infunzi la unu' mancarea de ieri? noi, astia hetro care santem mai normali de ce nu avem parada? tre sa ii suportam p gaozarii astia?. sa tina pentru ei cas prosti sau ca nu pot sa sa isi gaseasca o femeie si sio dau in cur cu prietenii lor. parerea mea e ca daca esti gay, macar nu te lauda. (ultima ideie. prindevas p strada ca va mozoliti ca va crap capu' si fug)

@anonim.
1, nu iti baga pula in gay ca devi si tu unul astfel
2. de ce te deranjeaza atat de mult homosexualii. sunt foarte convins ca nu sa dat nici unul la tine, si nici nu se mozolesc in fata ta. stiu cat de cat sa fie privati
3. violenta nu duce la nimic

4. nici eu nu inteleg de ce le trebuie parada si de ce trebuie sa se laude. nu are nici o logica, dar cat timp nu ma deranjeaza nu am nimic cu ei.

1. rectific imi bag pula in ideile lor
2. S-a intamplat in mall cand eram cu prietenamea la foodcourt si o venit unu la masa si o zic sa ma cunoaste si a inceput cu faze cu lins pe buze si o zis ca mie prieten bun

3. violenta --> cap spart --> incapacitare 1 sapt --> 1 saptaman cu un gay in minus

@anonimus =)) imi place oct 3.

ar serios ar trebui sa fi mai tolerant. ignorai.

btw ar trebui sa iti faci blog

Lia, este un post si mai comentat pe blog, din pacate cam offtopic...

uite parerea mea despre gay: desi este greu de acceptat, probabil ca generatiile viitoare vor fi mai indulgente si mai intelegatoare. Noua ne este greu sa ii suportam vizual, insa sunt si ei oameni si nu e vina lor ca corpul "cere"... altceva. E ca si cum in copilarie ni se parea deosebit de dezgustator ce faceau parintii nostri in dormitor.

Pe de alta parte, intr-o societate cum este cea contemporana, e ceva daca ai curajul sa iesi in fata. Asa esti tu, esti tot om, doar ca te atrag persoanele de acelasi sex. So what? Nimeni nu ar trebui sa puna etichete si sa catalogheze. Atitudina acestor oameni, negativa catre unii (cum a fost cazul lui Anonim) deriva din faptul ca soccietatea nu ii accepta, tipul acela isi batea joc. Asa faceam si eu cu curiosii de-a 5a, care ma aratau cu degetul si ma intrebau daca's "roachera".

Incet incet, ne va trece si ofticarea asta, ca doar' n'o sa-i omoram/Hitler style...