View What? in a larger map

Am luat premiu!

Ha! Aseară la studenţi sus în observator a fost o mică distracţie o scenă pusă acolo pe alee. O trupă de teatru studenţesc, cei care au făcut si fashion theater au ţinut în faţa stundenţilor strânşi un stand-up. Iar apoi formaţia Fever ne-a încântat pe toţi. Au cântat superb şi lumea a început să se distreze pe acolo.

Trebuie să vă mărturisesc că nu am bănuit nici o clipă că aşa ceva mi se va întâmpla fix mie. Dar karma a fost mare ieri. Printre studenţi vin la un momentdat doi poliţişti. Şi dintre toate matahalele bete de acolo, m-au luat pe mine şi pe un prieten. Uitaţi şi voi ce premiu frumos am primit. 100 de lei.

Să vă traduc: "Aflându-se împreună cu Tarţa Valentin pe aleea din faţa căminului 5 din complexul stundenţesc Observator a consumat băuturi alcolice respectiv bere din doză de 0,5l."

8 răspunsuri:

ei...lasa! au patit-o si altii. eu zic sa faci contestatie. desi va dura, dar decat sa o platesti...

diploma de alcoolemie man. felicitari!! cand dai de baut?!

@mircea din ce sa mai dau de baut? fac cinste la toata sectia 6 :))
@miro ce contestatie? ca o venit comisaru sef si leo zis la aia ca vrea procesele verbale pe dimineata. ca neo vazut el aia o fost buba :))

mi-a placut discutia despre karma aseara :)))
in fine, oul mi-a facut toata seara :))

felicitari, stimabile! daca era bere la PEt, mai ziceam si eu dar.... duuude

@Cola am baut doar un sfert din doza :))

Asta e mana destinului...ti-a fost predestinat sa te faci criminal si sa ii omori pe toti "oamenii legii" care ti-au dat amenzi pe parcursul copilariei :D

din pacate nu esti singurul.politistii astia is figuri.la un concert zale in skate park toti erau cu doze,eu cu petu de timi in bratze si lo vazut pe ala cu doza de langa mine si io facut proces verbal,da nu mo vazut pe mine :)))