View What? in a larger map

urban facts si keep away


nu am murit!

am apsentat o zi cu postul pentru ca ieri am fost 2 min acasa toata ziua. de la scola...hard am fost cu mircea, grunzi, ale la horry si am jucat battlestar galactica: the board game. apoi la keep away la concert, apoi in irish si pe la 5 am ajuns acasa.

battlestar galactica: the board game. un joc superb de role playing, strategie, paranoia, inselatorie. ne-a luat cei drept 2 ore sa citim in mare regulile. si pe masura ce jucam sa invatam alte reguli. jocul e captivant si demential, daca vreti sa jucati cu noi, ne dati un semn de viata si poate aranjam.

concertul keep away a fost ok. ei au cantat in deschidere la o gasca de pusti de 10-11 ani care cantau (vorba lui gorgan) "un fel de tip-top-minitop cu ac/dc". partea rea despre k.a. a fost ca nu au avut decat 7 piese concertul asta si ni sa parut ca totul a trecut intru-o clipa. ah da si trooper au cantat fain, da pana a fost concertul lor, noi am stat la masa si am baut berici. mai cu una mai cu alta ne dau barbani afara, folosind ultima arma impotriva roackerilor beti. dai drumu la muzica si pui manele. la a doua piesa noi deja plecam.

apoi neam stramutat in irish unde am stat pana pe la 4 juma.. apoi acasa cu mine.

tipul P si tipa B stau la masa, si tipul P inainte cu tipa A s-au bagat peste tipul L. da tipul V se dispera pe P tot timpu. P ar trebui expulzat. haha, cine stie o sa se prinda, restul ignorati.

si acum postul de azi: urban facts.

nu minteam cand am zis ca am gasit formula. defapt formulele. in cadrul plictiseli existentiale care ma domnina am inceput sa lucrez la "the garby aproximation theory for bra sizes". va voi da aici public formulele, dar cum se folosesc nu voi divulga decat la un numar restrans de persoane si doar fata in fata.
D=Rx10+0,28R+10(12,5)
r=[0,14R + 10(12,5)]/3,14

alte urban facts, stiati ca...

  • o bere o pisi de 2 ori?
  • daca bei o bere poti sa umpli doua?
  • daca bei 2 beri umpli tot 2.
  • berea curata rinichii
  • vinul rosu ajuta circulatia sangvina
  • mai mult de 2 ketonale te pot paraliza
  • ai voie sa iei antibiotice cu alcol exceptie fac: penicilina g, penicilina v, ampicilina, amoxicilina, oxacilina, cloxacilina
  • la o caruta pot fi maxim shasa cai?
  • alcooalele slabe (sub 15%) si cele tari (peste 30%) tind sa fie absorbite mai greu.
  • cafeaua nu ajuta sa te trezesti mai repede din betie
  • 20% din alcool se absoarbe in stomac, restul de 80% in intestinul subtire
  • ficatul poate sa metabolizeze 42 grame de tarie pe ora

6 răspunsuri:

1)ba dupa ce am ajuns acasa de la hory ( adica dupa BSG ), am recitit regulile. ba erau unele faze care le-am gresit si care fac jocul si mai belea. deci cand mai jucam ca de aseara numai BSG visez. dupa cum a spus si garby, daca aveti chef sa jucati, faceti-va auziti. warning: dupa o partida zdravana de joc nu mai ai incredere in nimeni!
2) ai greseli in post ma. ex: "in a flash", nu "flesh" ( = carne ).
3) unde ati fost ma de au pus manele? adica, la ce concert de rockeri se pun manele? /:)

@mircea 2 merci. 3 in roland garos dupa concert pe la 2 noaptea ca sa ne dea afara ca eram ultimele doua mese.

=)) mircea, ai prins un virus.. cred ca cel putin, si eu. de-abia astept urmatorul joc (planificati ceva please)
legat de concert, se pare ca nicicum nu mai ajung la KA, sa-i vad pe scena macar o data... [next time I'll go, tot timpu promit asta]
legat de 'flesh', eu sunt de vina :D [cine stie, stie, cum zicea stimabilul admin]
fain post, da nu cred ca trebuia sa divulgi formula. si vezi ca vreau 5% din profit si eventual sa ma mentionezi cand iei Nobelul :P

ps. trebuia sa anunti cumva piesa de la sfarsit (my fave:x) deci o fuck eu. Keep Away - Thanks

@Ale nu se poate folosi formula fara grafic, si fara sa stii ce sa faci cu ea. + esti mentionata pe lucrare.

ba cum poti fi atata de prost?