View What? in a larger map

abstinenta


nu sexuala, stati flex, si cititi mai departe.

o sa incep cu rezultatele de la poolul cu valentines. aparent 50% din oameni si-au petrecut ziua de sfantul valentin facand sex nebun. mie unul nu imi vine sa cred, ma asteptam sa fie mai multe voturi la beri goale, unde am inregistrat doar 28% din voturi, iar cu prietena facand orice altceva inafara de sex doar 7%.

cat despre actuala zi de valentin, eu mi-am petrecut-o prin pub si prin ema. am ajuns meghalt (mor in maghiara, cred) asta din cauza unei fete dragute care ma ispitit sa beau tarie. (cine stie, stie, restu nu primiti detalii). am cumparat flori si am dat la fete. am impartit tigari si am iesit cu 40 lei in minus, fapt pentru care sunt foarte incantat acum.

si acum in ce va consta abstinenta. imi propun 2 sapt de abstinenta alcolica, fara nici un pic de alcool. e doar pana in 1 martie, deci nu e grav. am ajuns la decizia asta pentru ca de 3 ori in saptamana asta am fost "adormit trestie".
aluzie la piesa de teatru cu titlul: "frumoasa adormita trestie".


stiu ca v-am pus piesa data trecuta, dar trebuie sa va dau si videoul pentru ca apar acolo. pentru cei care nu stiu ca apar si in videoclipul de la altar - atitudine aveti aici screenshoturi.
eu 1, eu 2, eu 3;

9 răspunsuri:

mda, postul acesta e cam sec. avand in vedere ca de 2 posturi vorbesti de aceasi formula de care doar 2 pers stiu, ce m-ar interesa pe mine despre ea?...
infine..

p.s.: plus ca m-am saturat de inside-jokes. "cine stie, stie. nu dau detalii la restul" sau chestii de genu. e public blogul ce plm, nu?

@mircea ce ai mancat ma?

i'm cyclon..i reveal myself (cine stie,stie)

e?? acum iti plac inside jokes? :))

FINLANDEZA

@grunzo:
CRISIS CARD
Current player chooses:

-1 testicle

or

Risk both testicles, if die roll above 8 then nothing happens. You remain a man.
------
( Official BSG: The Board Game crisis card )

ala cu 7% eram io !!! cu prietena :D

@borsh e grav. lumea se duce de rapa

hai ma numa la sex nebun va sta capu ? fiti si voi mai finuti :D etc etc

m-am spart de ras la faza cu Crisis Card =)) [EPIC]commenturile's parca mai interesante ca posturile :P