View What? in a larger map

... cu niste floconi de-o palma

pentru cei car enu stiu floconii sunt fulgi de nea, din frantuzescul "flocons de neige".

daca nu ati iesit azi din casa sau nu v-ati uitat pe geam sau nu locuiti in rOmania, s-ar putea sa nu stiti despre ce vorbesc, pentru restul, cred ca deja v-ati dat seama ca e vorba de ninsoarea care a inceput azi.
eu unul nu ma asteptam. am iesit dimineata afara in trening si cu adidasi de vara in picioare, iar pe la 11-12 am crezut ca mor de ciuda cand am vazut ca afara a inceput sa ninga. sa fim seriosi acum, cand eram tanar ficior in 12 ianuarie era zapada de 20 de centi afara, si ningea ca si azi. in 12 februarie deja strangeam ghiocei.
e foarte interesant pe zapada de genu drumul spre ora de mate. ::sarcasm:: parca vrei sa mergi mai cu drag ::/sarcasm::

trecand peste datele meteo, cred ca ati obervat ca am schimbat culoarea de la blog. albul e doar provizoriu. am zis sigur ca voi renunta la negru, dar am vb cu ale sa imi faca un banner nou si in functie de banner va fi culoarea blogului.
am avut un bug anume eu am uitat sa il scot pe mircea de la authors si si-a ingaduit sa goleasca si el o bere. am rezolvat problema. cat despre "Finlandeza" e vina bloggerului, care a tradus gresit prin soful de translatie care il folosesc cuvantul "finalizeaza".

acum pentru momentul media din aceasta zi avem 2 youtube-uri astazi + 1 anunt:

incepem cu anuntul: MAINE, VINERI 13 FEBRUARIE, CONCERT KEEP AWAY & TROOPER. pret 15 ron. cya there!

cat despre videouri, primul e legat de ninsoarea de azi, sper sa va placa:



si lovitura de gratie un filmulet care l-am terminat facut ieri:



ps. am terminat formula!

4 răspunsuri:

ba de cand e gorgan spiderman? btw la cazatura aia mi-au luat cam 2 minute sa imi revin din ras.

@mircea noua ne-a luat mult mai mult. eu am vazut-o/auzit-o live!

eu nu am putut rade...ma durea fata un pic prea tare...dar ma straduiam...

Multumesc pentru un blog interesant