View What? in a larger map

studentie

imi amintesc cand eram in gimnaziu cat de mult vroiam sa ajung liceean (cu 2 e). si ce mandru am fost dupa ce am intrat in liceu, ca in sfarsit sunt si eu liceean (cu 2 e). acum astept anii de studentie.

oare cum va fi. o sa reusesc sa invat la ID si sa am job intre timp? ma tin nervi sa lucrez si sa invat non stop? va fi greu? va fi lejer?

e ciudat pentru ca tot ce vezi despre studentie e distractia. te uiti la american pies la eurotrip, frat house fuck vol.2, van wilder, greek si toate restul filmelor cu studentii. auzi de la tipi de toate chefurile din camine, auzi discutii pe terasa despre stundentee, le vezi si iti vine sa sari pe pereti ca tu n-ai ajuns inca acolo. oare va fi asa?

vorbind de studenti:



concluzionand subiectul cu si despre studenti, trecem mai departe la alte treburi. trebuie sa imi cer scuze ca nu am postat videoul pana acum, dar nam avut vreme sa il pun sus.



in final vreau sa multumesc tuturor care imi citesc blogul, si lasa commenturi si voteaza. rezultatele de la vot: 22 de voturi in total dintre care 59% au optat sa postez zilnic. dupa sloganul cu clientul nostru stapanul nostru ma voi comforma. zilnic intre orele 18:00 si 22:00 ar trebui sa apara cate un post nou. sper sa pot sa postez asa des si sa nu va plictisesc. puteti propune anumite teme despre care ati vrea sa va vorbesc.

10 răspunsuri:

ca ba m-ai cenzurat! muie ma...

va dau un cap de hory de ma enervati! :D

@ mircea. o sa iti fac si tie movie. imediat termin unul cu gorgan :)
@ alix nu injura pe siteul meu. lol =))

@alix: eu stiam ca Stii-tu-despre-ce-cap-vorbesc e un subiect tabu. daca vorbim despre el, vine bau-bau si... O.o

ma garbi filmuletu asta cu hory mie mi se incarca numa pana la jumate si dupaia caca..... :|

@boersh blame youtube!

am scris boersh in loc de borsh =))

@boersh: defapt tot borsh e, dar mai pe frantuzeste. booooeeeersh

wii wiii boershh es mui bien ;)