View What? in a larger map

internet

probabil uni dintre voi veti considera postul asta un cliseu. voi vorbi ca mii de alti blogeri inaintea mea despre messenger, hi5, youtube, dar in perspectiva mea.

messengeru mi se pare o chestie foarte buna, chiar daca ajungem sa mimam in timpul conversatiilor prin viu grai anumite emoticonuri. e bine sa fi online si sa ai multi friends. poti sa gasesti ajutor usor si poti sa iti ajuti prietnei care au nevoie de ajutor. cateodata discutiile devin funny (vezi siteul bash). postul am inceput sa il scriu cand am primit ieri urmatoarele mesaje.

ingreed *: sms:&*
ingreed *: ms*
ingreed *: :*&
ingreed *: offf
ingreed *: ms:**
Garby: =))


ce diacritice ma? uite acolo simboluri de neinteles 5 randuri pana ia iesit ce vroia sa scrie.

mai apoi ma voi referi la massuri. lucrul care ne dispera pe toti.



ah da dupa ce ati vazut filmul asta va rog din suflet: nu dati mass cu linkul. puneti-l la status doar, astfel nu veti da mass anti-mass. (fight fire with fire e doar o expresie)

hi5. mie unul imi place hi5-ul sa moare toti de ciuda! nu imi plac persoanele care au ajuns sa spuna ca ei nu isi fac cont pe hi5 ca asa au toti. anunt: nu mai e cool sa zici asta. asa cum americani au facebook, sau myspace, romania au hi5. e usor sa iti gasesti prieteni, sa iti faci cunostinte noi, sau sa mai vezi ce se intampla cu alti oameni, pe unde au mai fost.
http://karbonkid.hi5.com <-hi5-ul meu apoi despre youtube. un site minunat pe care gasesti orice. sau cel putin gaseai. caci mai nou dupa ce la cumparat googleul, incepe sa se futa. coppyright stuff, o groaza de filme dispar (videoclipuri in general). suntem salvati totusi caci aparent trilulilu nu aplica atat de mult copyrightul si gasim acolo ce nu e pe youtube. urmatorul film nu l-am putut uploada pe youtube asa ca dai cu trilulilu.

ah pentru cei care cred ca prieteni lor sunt obsedati de jocuri watch this!

6 răspunsuri:

funniest post so far. keep it up! :d

mda, hai ca asta mi-a placut si mie. 2 observatii totusi:
1) am avut hi5. nu mai am. e de cacao. bataie de cap. acum am ceva cont fantoma pe care il folosesc pt a accesa profilele gagicilor. cam atat - sau asta e ce stiu eu
2) desi youtube nu mai e ce era, niciodata nu a fost cine stie ce. nu il foloseam nici eu mult, dar cand aveam nevoie sa ma uit la ceva anume mergeam pe megavideo.com - ALA da dezastru! l-au stricat... :(((

@ Ale merci
@ mircea. ce bataie de cap iti dadea hi5-ul? pui o poza o data la 2 luni si mai dai add la friends si aprove comment. ca sa fi un user decent. youtube-ul a devenit pt mine addiction. aparent am 6,764 videos si contul e din May 28, 2007

sers garby:D, sa sti ca tot citesc posturile cam de la inceput. pe bune vroiam doar sa zic fara sa fiu rau ca se scrie "mii" nu "mi" :D ma dau si io intelectual.

@borsh: pwned!

garby vad ca nu te ajuta cei 18 ani de scoala pana ai ajuns in clasa a 8-a

@ mircea & borsh - corectat. fast typing nu corectez postul dupa ce scriu.
@ borsh ma bucur sa aud ca imi citesti blogul lasa comenturi, parerea ta conteaza!