View What? in a larger map

Schimb de linkuri

Înţelegeţi uşor ideea, că e simplu de tot. Vrei să faci schimb de linkuri cu mine, îţi treci linkul aici ca şi comment şi mă bagi si pe mine acolo la tine în blog-roll sau la link exchange.

8 răspunsuri:

first! awesome post dude!

ma cred ca blogu are aviara ca nu mai ii negru !!! ii alb ! ??
nu se mai vede scrisu....

ok am niste lucruri de spus:
1. v-am citit toate commenturile..si am ajuns la concluzia ca ..nu sunteti normali:))

2. dude...schimba banneru:))

FINLANDEZA

@borsh ma esti rasist? daca nu e negru, e obligatoriu sa aiba aviara? whoooo!

@bors e alb doar provizoviriu urmeaza sa il skinez calumea

@grunzi vine bannerul cat de curand se poate ocupa ale de el, si urmeaza tot atunci si skinul nou

@everyone Cei de la Blogger au dat translate gresit la cuvantul "Finalizeaza" de aceea scrie "Finlandeza"

stiu...si eu o sa imi bat joc de ei pe vecie

2 FINLANDEZE flumoooshe

=)))))) ma tot gandeam ce dracu cuvintele alea is in finlandeza sau ce plm ??

@borsh ma cuvintele care te pun sa le copiezi pt word verification nu au logica in nicio limba, sunt litere generate random. "finlandeza" scrie pe butonul ala care il apesi dupa ce ai finalizat de scris comentariul, ai copiat word checkul si esti la un pas de nirvana.