View What? in a larger map

Şi breiching niuz

Un avion din Turcia, s-a prăbuşit azi în Amsterdam. Până acum s-au confirmat 9 morţi şi peste de 50 răniţi. Auch! Pilotul era experimentat, iar avionul în condiţie bună, totuşi a ratat pista de aterizare. E rupt în trei bucaţi şi însirat pe câteva sute de metrii. Mai multe detalii găsiţi aici.


Şi blesteme, în sfârşit am postat ceva înaintea lui zoso.

4 răspunsuri:

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

1) blogspot can kiss my *ss. m-am enervat sa scriu commenturi ca apoi, dupa ce dau "postati comentariu" sa imi dea nu stiu ce eroare si sa il stearga. e enerveant.
2) care e defapt breiching niuz ma? ca s-a prabusit avionul, sau ca ai postat inainte lui zoso? vorba cetateanului turmentat ( din O.S.P. )... "da eu cu cine plm votez?"
3) nu am nici un 3), dar nu puteam sa scriu doar 2 chestii.

@mircea really sorry pentru faza cu commurile da nu e vina mea. blame blogger.