View What? in a larger map

Capace

Am terminat lucrul la capacele de contact. Veţi găsi în dreapta paginii o serie de capace de beri goale, care fiecare duc spre locaţii unde mă puteţi găsi. Sper să vă placă cum arată, am încercat să fiu cât mai original măcar cu asta.

Altă schimbare majora pe blog, de care mă mir şi care nu are legătură cu mine, e că pentru prima dată pe blogul meu se afişează adsense cu imagini. Probabil că le place că am trecut de 1000 de vizite.

Vreau să vă povestesc despre Twitter azi. Ştiam de el, probabil multi ştim dar nu îl folosim. Mă întrebam alaltăieri: "Ce e aşa interesant la Twitter ăsta?" Şi am zis că cel mai bun mod de a afla, este a încerca. Aşa că mi-am acesat contul; de youtube logic şi am dat search la Twitter. Am dat de filmuleţul ăsta care a fost singurul care mi-a explicat cât de cât.



După ce l-am văzut am zis, ce naiba hai să încerc şi eu. Sincer, îmi place. Foarte mult chiar, e simplu de folosit, nu necesită timp, dar te poate ajuta să îţi omori timpul şi întradevăr afli chestii noi. Mi-am pus un twitterfeed care o dată la jumătate de oră verifică dacă am posturi noi pe blog şi dacă am, le postează sus cu titlu şi link.

Sincer, încercaţil câteva zile, poate vă place. Mai multe despre Twitter.

Bine mă glumeam, nu vă luaţi după ce scrie acolo. Intraţi şi vedeţi. Uhm da şi daţi add!

0 răspunsuri: