View What? in a larger map

O lună de Beri Goale

Ha! Am împlinit o lună cu blogul ăsta. Timp ]n care am strâns peste 1100 de vizitatori unici pe zi, am ajuns pe locul 8208 pe ZeList şi am făcut 38 de posturi.

Mulţumesc celor care îmi citesc blogul, hai că îl ajung pe zoso din urmă.

Ştiu că tema blogului e berea nu wiskeyul dar am dat peste o reclamă drăguţă care merită împărtăşită cu voi.



Sper să vă placă. Şi din nou blesteme, căci e joi, iar am mate diseară. Nu cred că mai postez azi, dar vă las cu un alt blog, care pe mine m-a atras după felul în care e scris (la mulţi n-o să vă placă) www.princartier.com

Şi pentru cei care nu aţi aflat încă se pot depune proiecte pentru YouthBank. mai multe >>

3 răspunsuri:

yay youthbank!!

stai linistit dude, ne place si whiskey in lipsa de bere:P

berea e de gasca, da...
dar whiskey e altceva. nu stiu, dar cand beau whiskey parca ma simt altfel. parca as bea esenta.. hameiul din bere :))
daca berea e apa atunci cu siguranta whiskeyul e bere.