View What? in a larger map

Noua consolă Cămin 361

M-am reîntors de la matematică, după două ore de partea 2 partea 2 partea 2. Deja îmi iese pe urechi. Ce să-i faci asta e a 12-a. Nu ştiam dacă să mai postez sau nu, dar mi-a dat Mircea o chestie făină pe care o voi posta.



În plus vreau să vă mai arăt un site bestial dedicat celor care vor dar le e prea lene să scrie corect româneşte, adică cu diacritice. Ăsta e genul de site care merită dat mai departe să afle toţi de el. Diacritice

Şi pentru că nu v-am dat astazi încă poţia de râs, poftiţi:



Şi o dilema a mea: cum se face că am 57 de vizite unice azi şi doar 5 voturi. Pentru cine credeţi voi că pun voturile alea? huh? Ia băgaţi un vot repede.

2 răspunsuri:

hai sa zicem ca pe ala beat il inteleg... e clar rupt. dar ala care vine sa il ajute parca ii i-a cam mult pana se prinde ca ala incerca sa se imbrace cu niste pantaloni in loc de bluza...

oricum marfa clipul, am ras bine dimineata asta. acum ma pot duce la sc... :((

da ai dreptate =)))
hai ca e prea tare :))))