View What? in a larger map

news

cu privinta la postul trecut imi cer scuze. promit sa nu mai scriu mahmur si despre amintiri de la betie.

ieri am facut un test. nu mi-am afisat blogul si am vrut sa vad cati vizitatori sunt chiar cititori fideli. am fost uimit sa vad 24 de views inregistrate. tin sa va multumesc. mi-ar placea sa lasati si commenturi ca sa stiu ce va place si ce nu.

sunt foarte mandru de noua mea aditie cu 3d tag cloud-ul acela.

inainte de bancurile aflate azi va dau o veste proasta: sunt single din nou. se pare ca mi-am pus incredera unde nu trebuia, si mam grabit. dar sa o citez pe ale: "fiecare sut in cur e un pas inainte".

ce se intreaba doi porci la o intalnire spirituala? - auzi? tu ce crezi ca e dupa cRaciun?

tin sa va amintesc din vreme de evenimentele pre-valentines, si anume cele doua concerte care vi le recomand din data de 13.
- Tapinarii in turneul "anti valentines day" - care nu e anti doar ofera o alta aternativa muzicala fata de restu serilor organizate.
- Trooper vor canta alaturi de keep away, tot sambata de la ora 8 in roland garos.

scoala o data reinceputa o gasesc... la fel, desi tacurile de la biliard sunt tot mai rele.

am inteles ca ati vrea sa aflati chesti inovatoare, nu sa cititi posturi filozofice si m-am gandit sa va fac cat de cat pe plac. de exemplu azi vreau sa va vorbesc despre 2 sporturi extreme care eu le-am gasit.. nebune. va pot vorbi de ele pentru ca nici unul nu il veti putea practica in romania deci e safe sa va povestesc de ele si nu va am pe constiinta. primul e un sport de iarna Crashed Ice, Redbull Crashed Ice. partie de gheata la vale, cu hopuri si curbe, 4 nebuni care se intrec si pica. e violent si e rapid. Trailer
al doilea sport e pe scurt.. superman. base jumping dus la extrem. din nou adrenalin dar eu unul nu as face-o. Link



Cumicul - Toate trec
Asculta mai multe audio Divertisment »

2 răspunsuri:

hey dar mie imi place stilul tau. te implor sa nu te atingi de "le cioc". aka do not shave that beard :)) me luvs.
ontopic: I think your life is enough interesting to not need to cover other subjects. dar cum vrei :) felicitari pentru 16 beri golite. mai vrem.

merci de urari cola. nu, nu imi voi rade ciocu inca :P. hai ca in cateva zile facem de o lada de beri. si daca tu zici ca viata mea e interesting + other subjects = more interesting