View What? in a larger map

in direct

buna dimineata sunt gArby si va informez de dimineata cu ultimele stiri aparute in viata mea. momentan postez luand o pauza de la cursul de epistemologie - anul I psiho - care trebuie sa il termin de citit azi. cu parere de rau si durere de gat va informez ca am reusit sa ma racesc din nou.. defapt e aceasi raceala dar acum e din nou la max. de la craciun incoace am facut 2 tratamente cu antibiotice si tot dejeaba.

in alta oridine de idei am fost marti la eve, i-am cunoscut mamica, totu e foarte ok. imi vine sa mor ca nu ma pot vedea cu ea saptamana asta dar "ata ete". abia astept sa inceapa scoala luni, ca sa o vad dupa ore.

acum vorbind de scoala.. bate bacu la usa si eu nu-s acasa. sa speram ca va trece cu bine, 0 fost altii mai prosti care o trecut. eu de ce nu as trece?

cu bani o duc cam prost, am intrat pe imprumut, trebuie sa vorbesc cu tata sa imi trimita ceva banuti. (dragi cititori accept donatii)

lately m-am jucat foarte mult: Vampires - the masquarade si Diablo 2.. defapt cred ca acum ma voi juca putin diablo inainte sa ma intorc la invatat. trebuie sa ma pregatesc, ca in seara asta LAN party la mircea

p.s. trageti un vot acolo in dreapta la poll, si unul la fiecare post pentru feedback, merci !

0 răspunsuri: