View What? in a larger map

cea mai amara bere

00:12: am inceput sa scriu acest post
00:01: am terminat de mancat
23:01: am ajuns la mircea
22:27: 3 ore si 14 minute petrecute pe drum si prin spitale. important e ca e ok.
22:14: ultima verificare, radiografie de profil
21:07: am ajuns la neurochirurgie, acum se uita medicul la tomografie
20:53: incepe tomografia
20:52: auzim un "mneata ma" de pe targa
20:27: plecam de la UPU (Unitate Primire Urgente)
19:46: aflam vesti dinauntru. e in regula. ma opresc din tremurat
19:16: 112
19:16: horry e calcat de masina la un pas de mine

:|

[.......]

Iesim din hard, ne intalnim cu shobo si cu alix. si nu apucam sa ii salutam bine ca vine o dacie CJ06ULO de jos de pe republici in viteza. eu cu hori ocoleam o masina care era parcata pe trotuar. vad pe cineva zburand pe langa mine, lovit de masina ca se izbeste de passatul din fata. "nu" "nu se poate sa moara cineva langa mine" "trebuie sa fie in viata" "nu se poate" "e horry" "NU E MORT" "NU SE POATE!" intro fractiune de secunda imi trec toate aceste ganduri prin cap. alix si shobo sunt in genunchi si ii iau capul in mani. horry nu raspunde cu ochi inchisi. sun la 112 chem ambulanta si toate tacamurile. hori isi deschide ochi dar nu vorbeste nimic. dupa o vreme raspunde. nu stie ce i sa intamplat si nu poate tine minte asta. apare politia ambulanta si tot. nu ma lasa sa ma urc pe ambulanta imi vine sa trec sa ii imping, dar imi dau seama ca si ei ii vor binele. plec cu mircea (care a venit ulterior cu tatal sau si cu sora sa) cu masina spre UPU.

discutiile dintre timp nu au rost. grijile si tot ce a trecut prin noi. am tremurat o ora jumate in continu. am stat 3 ore pana am aflat ca e ok. 5 ore de cand sa intamplat tot.

concluzie: hematom cranian (nu pe creier), cartilajul de la ureche distrus, amnezie, confuzie si mult noroc.

note: asta e primul post scris din suflet si negandit. primul in care nam modificat ce am scris cu litera mare. asa suna totul in capul meu.

2 răspunsuri:

ora 2:42 ( AM - adica dimineata pentru necunoscatori ). este 6 februarie, deci au trecut cam.... cate ore de la accident? hory doarme probabil, maine cand se trezeste va avea o durere de cap de nu va stii pe ce lume se afla, urechea ii este varza ( din cate am inteles...), dar una peste alta, omu' asta are un noroc cat china. ba hory cand esti mai bine si esti in stare sa legi cuvintele intre ele fara sa te repeti odata la 5 minute, sing along: back in black!

fa-te bine man.

dupa cum ziceam si ieri. o sa ieshim toti la o bere zilele astea,si o sa radem de faza.
take care,hory! :*