View What? in a larger map

beri goale

Ok. Postul meu nu începea aşa, ăsta este un later edit, dar care din cauza coeficientului de importanţă trebuie să îl postez înainte. Foarte important mulţumiri lui Crimson care s-a gândit la BeriGoale când a dat de clip.



Aici începea de fapt postul. (şi poate nu comentaţi de bunicuţă)
După cum observi probabil deja, am umblat din nou la culorile blogului. Cred că până la urmă aceasta este combinaţia care va rămâne. Aştept ca mâine, poimâine să termine Ale de făcut bannerul şi atunci va arăta din nou totul bine.

Totodată weekend-ul ăsta am mai adăugat ceva widgeturi şi programe pe care le susţin şi sper ca de acum încolo să pot scrie posturi care să vă placă din ce în ce mai mult. Sincer mă uitam în weekend peste blogul lui zoso (nici eu nu dau link numa' de-a dracului) şi nu înţeleg de ce e atât de citit. Eh, probabil am să mă prind pe parcurs. Un lucru ştiu. S-ar putea să nu mai postez chiar în fiecare zi, nu vreau sa fac posturi în care nu am ce spune.

Azi de exemplu am doar să vă arăt două lucruri. Cred că soferul acestui tir era cel mai mare fan BeriGoale.

Şi un film care chiar ar trebui dat mai departe.



Merge bine cu mişcarea de "Române fi mai neamţ". Sincer ştii ce poţi să faci chiar tu? Chiar acum? Nu mai arunca chiştocul pe jos, sau punga de cipsuri. Ştiu că în vară o să îţi ei carnetul, da încearca să mergi cât poţi pe jos. Când mergi la pădure strânge-ţi gunoaiele care le faci şi nu uita să le iei şi pe cele care le-a uitat cel de dinainte. Fă tu o faptă bună. E inutil să îţi spun ce trebuie să faci, căci ştii foarte bine ce greşeşti şi totusi continui?

Daţi-vă şi voi cu părerea şi spuneţi-mi ce faceţi sau nu faceţi voi pentru ca să preveniţi poluarea.

0 răspunsuri: