View What? in a larger map

i reprezinta

Dacă v-aş povesti despre un copil, din Singapore, de doar 9 ani şi vi s-ar lua curentul chiar după ce aţi terminat de citit partea aceea, v-aţi gândi vreodată că e vorba de un copil care la 9 ani scrie programe grafice pentru iPhone? Numele lui este Lim Ding Wen şi aplicaţia pe care a dezvoltat-o se numeşte Doodle Kids.
Mă gandesc că eu la 11 ani am dat prima dată de HTML şi mă consideram geniu. Lin Wen la 9 ani stăpâneşte 6 limbaje de programare. Copilul foloseşte calculatorul de la vârsta de 2 ani şi de atunci a scris 20 de programe.


Iar în termeni mai locali, revenind la problema cu FINLANDEZĂ, după cum vă explicam blogger îşi bate joc de noi şi a tradus greşit cuvântul finalizează. Până aici înteleg, dar când face glume de genul, trebuie să dăm print screen. Să îi mulţumim aşadar la Ale pentru următorul screenshot: (l-am făcut mai mic să fiţi nevoiţi să daţi click pe el)

2 răspunsuri:

vezi ma daca mananca orez? plus ca asiaticii sunt mai tech oriented decat noi. copii facuti in c++.

edit ( completare ):
http://www.youtube.com/user/limtc

asta este youtube pageul pustiului - adica a mamei/tatalui sau, dar infine intelegeti ideea.