View What? in a larger map

1000 de ganduri

Defapt sunt 1000 de vizitatori până acum. Mulţi înainte zic eu şi cred că voi rămâne doar eu cu replica, pentru că am obervat că cititorii mei nu se dau în vânt după comentarii.


Şi încă o chestie. Am apărut şi eu pe www.twitter.com/OMGarby. Nu uitaţi să îmi daţi add.

4 răspunsuri:

O ba da, dragule, dar uite, de ex, ieri m-am enervat pe finlandeza ca nu imi dadea cuvantul ala dubios (adica nu il accepta, like wtf) asa ca nu m-am mai chinuit sa las un comment. [btw, mircea, iti acord premiul pt originalitate la Crisis Card =))]
pe deasupra, nu esti haifaiv. asa ca ale noastre commuri sunt mai valoroase, pentru ca.... da, pt ca... nu sunt gratuitati idioate. we have something to say dude!!! rawk on

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

persevereaza, progreseaza, la mai mare! :P

profetia spune ca Garby va fi bloggerul Ales, care il va bate pe trafic la zoso desi a inceput de jos.

am gasit o noua injuratura picaiar serveru lui zoso. domane da sa ti se implineasca profetia. sau macar sa ajung A-list. merci de urarari si sa speram ca no sa ajung sa fac prosturi de calitatea lui zoso. traiasca adsense (asta ma motiveaza)