View What? in a larger map

Dubios

Bun, lipsit de inspiraţie mă gândesc să ies la o cafea în hard cu oricine are chef să vină. Ajung în Hard singur şi momentan beau o ciocolată calda. Ce e dubios la asta? Stau de 2 minute aici şi deja am fost abordat. De o tipă bună? Nuu.. de un moşneag draguţ care mă intreabă frumos: "Pot să stau la o cafea?" Hei, la naiba, măcar nu rămân singur.

Şi acum ştiri de interes general: Dacă vă doriţi un Dodge şi nu aveţi bani, acum aveţi ocazia să îl câştigaţi. http://www.damundodge.ro Ideea e demenţială păcat că eu nu ştiu răspunde.

Şi fiindcă nu esti om dacă nu auzi de Collegehumor aveţi aici 2 filme draguţe.



şi dacă eşti băiat ştii despre ce e vorba în filmul următor, dacă eşti fată să ştii că nu e adevărat.




Apropo, moşneagul şi-a terminat deja cafeaua (10 min) şi acum stau şi ma uit in faţa mea la o masă cu o roşcată care îmi aduce al dracu de mult aminte de Eve. Cristoaseee! Mie dor de ea, da asta nu e problema voastră deci vă las.

0 răspunsuri: