View What? in a larger map

pasa proasta



bani, lipsa, cafea, frig, parc, ploaie
timp, lipsa, parinti, cafea, meditatii, cartus.
mancare, emo, blog, cod.

pe scurt ma enerveaza lipsa de bani. inapacitatea de a cumpara o cafea sa stau intrun local cand e frig afara. as merge in parc dar afara ploua. si am 6 ore libere pana am din nou meditatii dar nu imi ajunge timpul. vina trebuie sa o ia parinti, din causa carora nu poti sa stai cat vrei la cafea. ca trebuie sa ajungi neaparat la meditatii, ah si intre timp sa imi fac timp si sa umplu cartusul. si tie foame si esti emo, te apuci sa scrii in blog. cod.

2 răspunsuri:

misto videourile pe lateral
las' ca o sa vedem cand o sa fii parinte, cati bani o sa-i dai la ala micu' sa-si ia cafea sau cine stie ce are nevoie. generatiile se schimba, preturile cresc... hardu ramane acelasi.
sendvish.

ma... deci pe cat de des am purtat noi discutia asta acum chiar nu am chef sa comentez despre acest subiect. tot ce vroiam sa spun este ca tu vorbesti de lispa de bani dar poza din acest post este tu cu laptopul in brate. ce hobo ai vazut tu cu conectare wireless? /:)