View What? in a larger map

Ma mai gandesc la titlu.


ma gandeam zilele trecute la o problema care am observat-o des in ultima vreme. vi s-a intamplat vreodata sa aveti un prieten sau o prietena la care sa tineti, si care sa aiba o problema. sau sa aveti o cunostinta pe care sa stiti ca ati putea sa o ajutati prin sfaturi. cu siguanta, si reactia normala e sa ii ajuti. dar ciudat cum cate o data cu cat incerci sa ii ajuti mai mult, cu atat te refuza si te indeparteasa mai tare. fie ca sunt sfaturi despre fete sau baieti despre cum arata, de gen "tunde-te asa" sau "iati haina asta pe tine" sau incercari puerile sa ii porti de grija cu scoala/serviciul, ei te indeparteasa. si ajung sa te considere dusman. cand tu tot ce vroiai sa faci defapt, e sa ii ajuti.
de multe ori primesc in schimb ajutorul din alte parti, de unde il iau cu bratele deschise. si atunci te simti, inutil. si de cele mai multe ori cand o cunostinta imi refusa sfaturile, nu imi pasa; trec mai departe. dar cand cel in causa este un prieten bun nu ma lasa inima sa trec peste. eu o sa continui sa incerc cu prieteni buni.
dar in rest nu voi incerca sa ajut sau sa invat pe nimeni care nu vrea sa fie ajutat sau invatat. nu merita sa raman cu mana intinsa asteptand, caci s-ar putea sa fiu prea obosit cand cineva chiar imi va cere ajutorul.

later edit: nu mi-am reparat tastatura am folosit doar replace character din notepad.
later later edit: tot nu am gasit titlu

6 răspunsuri:

ba frate, chiar asa ba? deci chiar asa? tot timpul aflu ultimul ca ai un nou blog. asta e treaba man? ppfftt...
si ca sa raman in spiritul blogului:
1) nici eu n-am inca titlu pt stim-noi-ce
2) zapada nu mai vine nici zaptamana azta zi ztau cu znowboardul in parcare. zz...

ai fozt in prima tura de oameni mircea. doar ale ztia de el inainte

[...]ste. eu o sa continui sa incerc cu pri[...]
defapt corect este "sa continuu sa"...
have fun..grunzi has left the building

zcuze nenea anonim, e un blog pozt modernizt. de acea grezelile de gramatica zi de punctuatie lipza, zau literele mici la inceput de propozite vor fi conziderate LICENA POETICA