View What? in a larger map

zfarzit de iarna

(nu inca nu mi-am rezolvat taztatura)

clujul doarme. zpre deozebire de alte zile cand iez in orazh zi mai vad una alta, azi a fozt linizte. neobijnuit de linizte. nimic iezit din comun, nimeni certandu-ze pe ztrada, nici un bozchetar, nimic. mai trebuie za poveztezc dezpre tEa hOuze. un local mic, pe centru, "de traditie" cica, cu ceai zi cafele zi 3 defecte: e ztrampt zi plin tot timpul, e mult fum, zi zervirea e oribila. dar am ramaz cu o imagine draguta in minte: eu zingur la maza, in fata mea un tip zambind zi uitandu-ze in gol iar apoi intrcandu-ze la lectura de poezii, altul putin ingrijorat lucrand pe un laptop, unul vizator fara chef de invatat dar cu curzurile pe maza, doi batranei la o alta maza, zi eu azteptand za vina mandra de la baie

0 răspunsuri: