View What? in a larger map

O surpriza

Stimați cititori, am o surpriză mare pentru voi. Mai ales cititorilor fideli s-ar putea sa le placa. Așa că țineți aproape ca să vedeți marea dezvăluire, cândva weekendul ăsta.

Ah da, am si o veste proasta, postul cu surpriza va fi ultimul post pe care il voi face pe berigoale. dupa ala inchid definitiv blogul.




5 răspunsuri:

veste trista...dar poate totusi te razgandesti si mai scrii cateva ceva, macar din cand in cand :D

Ce ma?! De ce iti inchizi blogul? :(
Haide tuuu! Chiar imi facea placere sa 'te citesc' :)

sa fim seriosi, inafara de poate voi 2 si mircea, who else cares, nici macar l'anonime nu mai trece pe berigoale.

daca as vedea ceva actiune poate as fi mai motivat, dar asa nu are rost.

Oricum stay tuned, ca pe luni vine explicatia si ultimul post al blogului Beri Goale

Ok, stii ce? Macar tu ai pe cineva care te citeste,da? :))
De mine ca sa mai zic? :)
Nu am niciun/nicio l'anonime care sa treaca sa imi zica o parere sau ceva :) But I still do it :p

Nu am avut niciun/nicio l'anonime* :) scuze