View What? in a larger map

Bani din online

Cine zicea că în România nu se pot face bani din online? Avea cât de cât dreptate. Majoritatea când zic bani din online se gândesc doar la Adsense. Ei bine am addsense de 1 an, si până acum am strâns doar 19,85 $ și de scos pot să îi scot doar când am 100$.

Dar țin să vă anunț că adsense nu este singurul răspuns. Trebuie să mă fălesc și să vă spun că eu mi-am scos deja primi bani din online. Dar nu de la adsense ci de la StatusPimp.

Ce e StatusPimp, cum functionează și e adevărat că am scos bani?
Da e adevărat. Uitați și dovada:


Acum să vă povestesc despre StatusPimp. E un serviciu inventat de niște români geniali, care și-au dat seama că mai ușor decât să pui reclame pe net poți să le pui pe Yahoo Messenger la status. Așa a apărut PimpTool, programul care face minuni.

Status Pimp în 79 de secunde. from Status Pimp on Vimeo.



Serviciul e limitat ca număr de conturi și ca să funcționeze trebuie să ai o listă bogată de friends și mult timp online. E practic și mai ales ca blogger te ajută, având posibilitatea să adaugi printre statusuri si RSS-feedul de la blogul (bloggurile) tale.

Eu le urez cât de mult succes posibil, fiind doar la început și având dificultăți cu piața de firme din România care este înca reticenta la ideea asta. Dar încet serviciul crește, campaniile se înmulțesc și banii vin.





0 răspunsuri: